Stacje ładowania Eleport (dostępne też z aplikacji Elocity)

luki

Pionier e-mobilności
Z takimi cenami, to powodzenia im życzę. Zaporowe ceny będą powodowały, że każdy będzie korzystał w ostateczności. Zobaczymy czy czas zweryfikuje te ceny
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Z takimi cenami, to powodzenia im życzę. Zaporowe ceny będą powodowały, że każdy będzie korzystał w ostateczności. Zobaczymy czy czas zweryfikuje te ceny
Po prostu wyrównali ceny do poziomu Orlenu i Greenwaya :-]
 

mimx

Fachowiec
Co ciekawe, ten Eleport pojawił się w Kia Charge, wcześniej nie było. 2,31 zł za wszystkie złacza... co też jest dziwaczną polityką.
 

luki

Pionier e-mobilności
Po prostu wyrównali ceny do poziomu Orlenu i Greenwaya :-]
Tego się obawiam. Przy benzynie to się udawało, a w momencie kiedy mamy stację paliw w garażu ... może jak Tesla wejdzie z ogólnodostępnym SuC, to im rura zmięknie (oby!)
 

erebris

Zadomawiam się
Elocity na południu przejęło część ładowarek Taurona - działają ale ceny w górę o 100% w porównaniu z Tauronem. Tak jak w przypadku Taurona było niewiele drożej niż w domu i się człowiek nie zastanawiał tylko ładował tak teraz ładowanie znowu tylko w domu. Wsparcie to nieporozumienie - kart RFID nie ma a infolinia to zewnętrzna firma która nic nie wie, kontaktuje się z eleportem który nie udziela im odpowiedzi i tyle można - absurd. Jak nie lubiłem Taurona tak muszę przyznać, że sieć ładowania i wsparcie to było champions league a eleport to okręgówka...
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Mając SUC nie potrzeba innych ładowarek bo cena na SUC jest ok, AC w Polsce powinno być max po 1żł polus vat wtedy by można się lądować ,ale drożej jest to nie opłacalne, widzę że sieć sklepów LIDL montuje masę ładowarek .Na Słowacji Kaufland ma dalej 50kw i to jest super.
 

STMS

Pionier e-mobilności
AC w Polsce powinno być max po 1żł polus vat wtedy by można się lądować ,ale drożej jest to nie opłacalne,
skoro w domu płacę 1,32 zł brutto za kWh po limitach to jak chcesz mieć prąd na mieście za 1,23 zł brutto ?

nie chce aby ktokolwiek dopłacał do prądu do ładowania z podatków - mnie wystarczy AC za ok 1,5 zł brutto z FV zbiorczą i w domu bym nie ładował ale to nieosiągalne w najbliższym roku / dwóch

mam 300 m od biura AC Orlenu ale 1,95 zł brutto to już za dużo aby korzystać
 
Last edited:

Jaceq

Pionier e-mobilności
Mając SUC nie potrzeba innych ładowarek bo cena na SUC jest ok, AC w Polsce powinno być max po 1żł polus vat wtedy by można się lądować ,ale drożej jest to nie opłacalne, widzę że sieć sklepów LIDL montuje masę ładowarek .Na Słowacji Kaufland ma dalej 50kw i to jest super.
O jakim kraju piszesz? Bo w Polsce niestety się nie da jechać na samych Superchargerach.. W takiej Austrii czy Niemczech na przykład to i owszem
 

KrzysztofFly

Moderator
O jakim kraju piszesz? Bo w Polsce niestety się nie da jechać na samych Superchargerach.. W takiej Austrii czy Niemczech na przykład to i owszem
Zależy skąd i dokąd oraz którym modelem i w jakim tempie. Nie jest to zbyt łatwe ale w przypadku LR, da się wiele kierunków bazując tylko na SuC zrobić, a miejmy taką nadzieję, że już "niedługo" będzie tylko lepiej ;). Niestety ale jeśli w miejscu docelowym, chcesz się trochę pokręcić po okolicy, no to już wtedy może nie być wyjścia.
 
Top