wreszcie komfort, że kupujący będzie odpowiednio potraktowany - adekwatnie do ceny jaką płaci. Tu się to nie dzieje.
Wg mnie Tesla to obecnie najlepsza relacja ceny do jakości jeśli chodzi o elektryki - w cenie nie jest zawarte budowanie relacji sprzedawcy z Klientem oraz jego niańczenie (a docelowo monetyzacja relacji przez sprzedawcę). Oczekujesz ponad przeciętnej obsługi ale w cenie, która tego nie może zapewnić.
Jeśli chcesz ekstra obsługę to na szczęście są na to rozwiązania - proponuję np. EV Dla Ciebie na Placu Konesera, obsłużą Cię indywidualnie, jak chcesz nawet mogą Cię zabrać na Nurburgring pojeździć Model S Plaid. Wszystko załatwią i będziesz w pełni usatysfakcjonowany.
Oczywiście to kosztuje i tutaj jest sedno sprawy - ja nie potrzebuję takiej obsługi i wolę kupić samochód w cenie nie zawierającej takiego traktowania, Ty masz inne oczekiwania więc może dla Ciebie jest taka właśnie usługa dodatkowa jak ta od EV Dla Ciebie.
Z tego co się orientuję dużo nabywców Model S/X korzysta z ich usług (bo nie tylko zapewnią super komfortowy odbiór ale też mogą okleić furę, zainstalować akcesoria, itd.), ale nie tylko - sprzedają też 3 i Y.
PS. Marzyłoby mi się, żeby też taka opcja była u innych marek - zamawiam BMW czy Mercedesa przez stronę WWW taniej, a jak chcę ekstra obsługi to zamawiam przez salon. Nie miałem takiego wyboru i dostałem usługę odbioru samochodu BMW z wielką pompą i kwiatami, czego sobie nie życzyłem bo nie lubię takich akcji.