Ulepszony autopilot za €3800,-

Khar

Posiadacz elektryka
Już zaczęli wliczać potrącając jakieś magiczne procenty (FSD się zużywa :) ). Ale jest też rynek prywatny, tam Kowalski czy Schmidt będzie miał swój rozum, może równie naiwny jak mój ;)
Ubezpieczenie w PL: jeśli kupiłeś samochód od razu z FSD, to traktuje jak każde inne wyposażenie, czyli jest wliczone. Ale jeśli dokupisz później, to już nie :)
Składka AC za samo FSD wychodzi mi 1000 zł / rok. Hmmm...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
W papierach Certyfikacie Ja mam E3D

Tu było https://elektrowoz.pl/porady/jak-la...-do-jakiego-poziomu-rozladowywac-odpowiadamy/


Źródło cytowane poniżej
https://teslanews.pl/porady/tesla-m...czym-sie-roznia-i-dlaczego-to-jest-tak-wazne/
  • „stary” wariant E3D oferował 79 kWh pojemności całkowitej, czyli około 72-74 kWh pojemności użytecznej, był w Teslach Model 3 LR i Performance,
  • nowszy wariant E3D oferował aż 82 kWh pojemności całkowitej, czyli około 76 kWh pojemności użytecznej, trafiał do Tesli Model 3 LR i Performance po liftingu (źródło),
  • wariant E5D oferuje 77 kWh pojemności całkowitej, czyli około 70 kWh pojemności użytecznej, trafił ponoć najpierw do Tesli Model 3 Long Range, ale z niemieckiego arkusza (link powyżej) wynika, że pojawił się też w nowych Modelach 3 LR i Performance.
    Tesla-Model-3-swiadectwo-homologacji.jpg
 
Last edited:
Top