Aplikacja EloCity zwiększa zasięg.

elektryk

Pionier e-mobilności
Drugi minus to dość wysoki narzut do cen PowerDot (10%?).
Dla 20-30 gr/kWh może warto bezpośrednio zapłacić...
Jeszcze dojdzie zapewne trzeci minus - tj. wprowadzenie abonamentów, na razie ich nie ma, ale ze strony Budimex Mobility wynika, że się przemierzają do tego. Czyli wiadomo ceny pójdą w górę, żeby kupić abo i zrobi się z tego kolejny GreenWay.
 

luki

Pionier e-mobilności
Jeszcze dojdzie zapewne trzeci minus - tj. wprowadzenie abonamentów, na razie ich nie ma, ale ze strony Budimex Mobility wynika, że się przemierzają do tego. Czyli wiadomo ceny pójdą w górę, żeby kupić abo i zrobi się z tego kolejny GreenWay.
Wszystko pewnie zależy od tego jak będzie taki abonament wyglądał. Jeżeli będzie tylko obniżanie ceny za kWh myślę, że niewiele osób się skusi. Ogólnie te abonamenty są dla ludzi, którzy albo nie mają się gdzie ładować na co dzień, albo dużo jeżdżą od miejsca w którym się typowo ładują. Dla osób, które wakacyjnie korzystają z przygodnych ładowarek trochę średnio się opłaci
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Drugi minus to dość wysoki narzut do cen PowerDot (10%?).
Dla 20-30 gr/kWh może warto bezpośrednio zapłacić...
A ile kosztuje PowerDot "bezpośrednio"? Korzystałem kilka razy z PowerDot, ale zawsze poprzez KiaCharge. I czy na PowerDotach cena DC jest zależna od mocy?
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
To się mozna dowiedzieć tylko bezpośrednio 😀
Skanujesz QRkod z szafy i cię przenosi na stronę z cenami tej szafy.

...i od fazy księżyca chyba.
Nie widzę żadnej reguły.
I w takich momentach chciałbym, żeby mieli mapę na stronie ze stacjami i cenami lub aplikację, gdzie mógłbym sobie sprawdzić.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Gdyby moja teoria, wyssana z.. małej próby, że EloCity dodaje 10% do PowerDot, się sprawdzila na większej próbie to byś miał to załatwione apką EloCity...
 
Top