sprawdz po VIN - wrzucilem nowy watekHaaa, E5D. Tyle że to ten sam skład co E3D. (obie mają pojemności wkładane do LR i Perf).
Tylko nadal pytanie czemu tej opcji nie ma, nie słyszałem by oba E3D lub E5D miały jakieś ograniczenia co do tego ulepszenia.
A może cos pominąłem..ktoś coś?
Ja przez miasto po prostych śmigam na AP. Pieszemu da pierwszeństwo na pasach, probuję mi mijać dziury, oczywiście za innym samochodem najlepiej, bo ten staje na światłach a AP sam rusza. Jak pasy znikają to kontynuuje jazdę i nawet trzyma się prawidłowej strony. Ronda i zakręty przerywają ten luksus. Trzeba nagrać filmik o tym jak działa podstawowy AP. Ale samodzielne wyprzedzanie na autostradzie mi kusi. A fotel i kierownicę tak ustaliłem że rękę mogę położyć i trzymać na kierownicy wygodnie i mi ni prosi bo odczuwa cały czas.Mnie wystarczy autostrada / droga ekspresowa. Miasto ogarnę sam. Ale nie cierpię długich podróży, męczy mnie to po prostu. Do tego z tyłu "daleko jeszcze?" z częstotliwością większą, niż komunikaty AP o trzymaniu kierownicyJeśli się doczekam, że samochód nas dowiezie od zjazdu do zjazdu, to będę szczęśliwy.
ABRP też umie zobaczyć pojemność netto, nie potrzebna nawet wtyczka OBD. Ciekaw jestem ile wskaże. Mi pokazuje 73.9 kWh.Pojawiły się nowe oznaczenia baterii E3CD i E3LD. Obie z ogniwami Panasonica 2170. Tą pierwszą mam ja (M3LR VIN 882). Z tego co wygooglowałem to jest ta stara bateria z 79kWh. Ta druga ma podobno inną gęstość ogniw i dlatego ma 82 kWh i póki co spotykana w M3P.
Co do Boost Upgrade, inne fora piszą że jest to "glitch" i po aktualizacji takowa opcja się pojawia.No dobra sprawdziłem VIN ale na co mam patrzeć, o których cyfrach w rzędzie mówimy. Bateria jest Lithium Ion Battery - Electric (NMC). Nadal nie łącze faktów co do tego upgrade'u. Może sam upgrade jest dedykowany tylko dla jednego typu lub kombinacji Silnik/Bateria?