Nowe salony i serwisy Tesli w Polsce

danielm

Pionier e-mobilności
Nowe informację dotyczące salonu-serwis w Katowicach.
Teren wokół salonu został uprzątnięty, znikły barierki oraz baner informujący że serwis Hyundaia jest 150 metrów dalej. Pojawiły się kontenery na segregację śmieci.
W salonie posprzątane i znikło stare wyposażenie. Mozna mieć nadzieję, że salon wystartuje szybciej. Znając ascetyczne wnętrze w salonach Tesli.
znając tesle to podłączą komputery do wifi i zaczną przyjmować lawety z autami do wydania, a reszta to później. tyle że święta za chwile i będzie cokwartalna sraczka w połączeniu ze sraczką na koniec roku. warszawa też zaczynała pod koniec roku o ile pamiętam i przesuwała odbiory losowo na kolejny kwartał bo nie dawali rady
 

inter

Pionier e-mobilności
Skąd takie stwierdzenie? Klikam przypadkowe salony na mapie i nie dostrzegam takiej reguły.
Może to dotyczy Polski. Nikt nie wiedział, że w Ząbkach będzie SuC. Jak oglądam na Youtubie odbiory, to w dużej ilości filmach stoją SuCi.
 

inter

Pionier e-mobilności
znając tesle to podłączą komputery do wifi i zaczną przyjmować lawety z autami do wydania, a reszta to później. tyle że święta za chwile i będzie cokwartalna sraczka w połączeniu ze sraczką na koniec roku. warszawa też zaczynała pod koniec roku o ile pamiętam i przesuwała odbiory losowo na kolejny kwartał bo nie dawali rady
Dlatego mam wrażenie, że pierwsze będą odbiory. Wydawania w Libero to jednak są średnio wygodne. Koniec roku większy ruch w Galerii, parking notorycznie pełny. Serwis może wystartować np. na wiosnę.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Tutaj prawdopodobna lokalizacja salonu i serwisu w Katowicach: https://maps.app.goo.gl/EAceVxNx7ee1C7Jv5. Ma on powstać w miejscu salonu Land Rover.

Dodatkowo, prawdopodobnie w 24/25 roku ma powstać salon i serwis w Krakowie i Gdańsku.

Tesla podobno jest również w trakcie szkolenia nowych techników mobilnych, których liczba obecnie planowana jest na 16 na całą Polskę. Na Kraków ma być dedykowana osoba + 2 osoby dojeżdżające kilka dni w tygodniu z innych lokalizacji (tak jak obecnie dojeżdża osoba ze Śląska).

Mnie to ogólnie zastanawia jak taka firma technologiczna z tak ciekawym wizerunkiem robi w Polsce taka popelinę i paździerz z salonami. Ich centrala (jeżeli tak to można nazwać) ulokowana na jakiś badziewnych peryferiach poza miastem za Pragą w salonie gdzie drzwi do toalety wyglądają jak ze schyłku PRL. Nie chodzi o te drzwi a o cały salon. Ten produkt - jeżeli ma budzić pozytywne skojarzenia - powinien być odpowiednio wyeksponowany w centrach w których pojawiają się ludzie.
Produkt który ma wyglądać jak bajer powinien być sprzedawany w odpowiednich warunkach. Nie musi być to obiekt w stylu salonu Apple przy Central parku w Nowym Jorku ale trochę szkoda, że każdy salon Dacii czy Skody bije o głowę lokalizacją i wyglądem ten w Zabkach pod Warszawą.
 

inter

Pionier e-mobilności
Mnie to ogólnie zastanawia jak taka firma technologiczna z tak ciekawym wizerunkiem robi w Polsce taka popelinę i paździerz z salonami. Ich centrala (jeżeli tak to można nazwać) ulokowana na jakiś badziewnych peryferiach poza miastem za Pragą w salonie gdzie drzwi do toalety wyglądają jak ze schyłku PRL. Nie chodzi o te drzwi a o cały salon. Ten produkt - jeżeli ma budzić pozytywne skojarzenia - powinien być odpowiednio wyeksponowany w centrach w których pojawiają się ludzie.
Produkt który ma wyglądać jak bajer powinien być sprzedawany w odpowiednich warunkach. Nie musi być to obiekt w stylu salonu Apple przy Central parku w Nowym Jorku ale trochę szkoda, że każdy salon Dacii czy Skody bije o głowę lokalizacją i wyglądem ten w Zabkach pod Warszawą.
Ten salon, to stary salon OPLA.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Mnie to ogólnie zastanawia jak taka firma technologiczna z tak ciekawym wizerunkiem robi w Polsce taka popelinę i paździerz z salonami. Ich centrala (jeżeli tak to można nazwać) ulokowana na jakiś badziewnych peryferiach poza miastem za Pragą w salonie gdzie drzwi do toalety wyglądają jak ze schyłku PRL. Nie chodzi o te drzwi a o cały salon. Ten produkt - jeżeli ma budzić pozytywne skojarzenia - powinien być odpowiednio wyeksponowany w centrach w których pojawiają się ludzie.
Produkt który ma wyglądać jak bajer powinien być sprzedawany w odpowiednich warunkach. Nie musi być to obiekt w stylu salonu Apple przy Central parku w Nowym Jorku ale trochę szkoda, że każdy salon Dacii czy Skody bije o głowę lokalizacją i wyglądem ten w Zabkach pod Warszawą.
To wynika z tego, że Tesla to obecnie najtańszy samochód elektryczny w swojej klasie. Bardzo fajny samochód w bardzo dobrej cenie, ale kosztem luksusów obsługi znanej np. z salonów BMW. Te luksusy nie są za darmo - podobny elektryk ze stajni BMW to około 100k więcej.

Wcześniej jak sprzedawali głównie Model S/X za kilkaset tysięcy USD to mieli showroomy w eksluzywnych miejscach w Galeriach Handlowych w USA.

Wg mnie problem ten rozwiąże się niedługo bo patrząc na aktualizacje oprogramowania wygląda na to, że Tesla przygotowuje się do otworzenia na serwisy i salony firm trzecich. Widać to dobrze po tym jak mocno inwestują w zmiany w menu serwisowym, jego prostocie obsługi i dostępnych funkcjach. Wtedy będziesz mógł kupić samochód drożej, ale z lepszą obsługą sprzedażową.

Już teraz jak chcesz możesz tak kupić - umów się na Plac Konesera w Warszawie - tam będziesz miał obsługę premium przy zakupie Tesli (oczywiście nie robią tego za darmo).
 

slaveq

Pionier e-mobilności
Mnie to ogólnie zastanawia jak taka firma technologiczna z tak ciekawym wizerunkiem robi w Polsce taka popelinę i paździerz z salonami. Ich centrala (jeżeli tak to można nazwać) ulokowana na jakiś badziewnych peryferiach poza miastem za Pragą w salonie gdzie drzwi do toalety wyglądają jak ze schyłku PRL. Nie chodzi o te drzwi a o cały salon. Ten produkt - jeżeli ma budzić pozytywne skojarzenia - powinien być odpowiednio wyeksponowany w centrach w których pojawiają się ludzie.
Produkt który ma wyglądać jak bajer powinien być sprzedawany w odpowiednich warunkach. Nie musi być to obiekt w stylu salonu Apple przy Central parku w Nowym Jorku ale trochę szkoda, że każdy salon Dacii czy Skody bije o głowę lokalizacją i wyglądem ten w Zabkach pod Warszawą.
Mnie to nie zastanawia zupełnie, już kiedyś był o tym wątek. Ja osobiście nie chcę płacić w cenie samochodu za ładne drzwi do toalety w salonie ani za wyperfumowanego pana sprzedawcę, który mnie utwierdzi że dokonałem jedynie słusznego wyboru. Jak dla mnie to odbiór samochodu mógłby być jak w USA podczas pandemii, podchodzisz na parking samochód oglądasz, wady zgłaszasz i wsiadasz i jedziesz. Ważniejsza w tym przypadku jest sieć serwisów - a ta u nas jest u na s na razie za mała, jak dojdą Katowice i Gdańsk to już będzie dużo lepiej. Jak pojawi się jeszcze np Kraków i Poznań to będzie super ale też rozumiem, że rozwój sieci serwisów zależy od ilości sprzedawanych samochodów. Ta na szczęście rośnie głównie dzieki ludziom, którzy godzą się z niedogodnościami jakimi jest podróż do Warszawy przy serwisie.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Mnie to nie zastanawia zupełnie, już kiedyś był o tym wątek. Ja osobiście nie chcę płacić w cenie samochodu za ładne drzwi do toalety w salonie ani za wyperfumowanego pana sprzedawcę, który mnie utwierdzi że dokonałem jedynie słusznego wyboru. Jak dla mnie to odbiór samochodu mógłby być jak w USA podczas pandemii, podchodzisz na parking samochód oglądasz, wady zgłaszasz i wsiadasz i jedziesz. Ważniejsza w tym przypadku jest sieć serwisów - a ta u nas jest u na s na razie za mała, jak dojdą Katowice i Gdańsk to już będzie dużo lepiej. Jak pojawi się jeszcze np Kraków i Poznań to będzie super ale też rozumiem, że rozwój sieci serwisów zależy od ilości sprzedawanych samochodów. Ta na szczęście rośnie głównie dzieki ludziom, którzy godzą się z niedogodnościami jakimi jest podróż do Warszawy przy serwisie.

To jest dorabianie ideologii do dziadostwa tak samo jak brak specyfikacji zamówionego pojazdu co tu ktoś próbował głupio uzasadniać ekologią. Przy tej skali sprzedaży i jej wartości salon w lokalizacji i na poziomie przeciętnej Dacii nie wpływa jakkolwiek na cenę pojazdu bo przywołana tu Dacia też zwraca uwagę na cenę. Gwarantuje Ci że dla większości osób przyjazd z ze śródmieścia Warszawy (bądź Dworca Centralnego dla przyjezdnych) będzie stanowił większy wydatek (na taksówkę a może nawet komunikację miejską) niż jednostkowy koszt utrzymania salonu na średnim poziomie w przeliczeniu na klienta. Salon Tesli w Ząbkach wygląda jak przeciętny salon w Polsce w połowie lat 90-tych - trąci myszką i ogólnie syfem.

Ale to jest chyba ogólnie januszowanie polskiego przedstawicielstwa. Nie jest tajemnica że z salonu zwolniło się ostatnio kilku sprzedawców jak do ich obowiązków dołożono w godzinach pracy mycie pojazdów czy sprzątanieie i mycie salonu po jego zamknięciu. Takie czynności wykonują zazwyczaj osoby fizyczne za minimalnym wynagrodzeniem.

Bardzo podoba mi się Tesla jako pojazd (który użytkuje od kilku dni) ale mocno przeraża mnie, że dla wielu to stan umysłu. Tesla to jednak nie ferrari czy inne lambo w kolekcjonerskiej wersji
 

danielm

Pionier e-mobilności
Mnie to ogólnie zastanawia jak taka firma technologiczna z tak ciekawym wizerunkiem robi w Polsce taka popelinę i paździerz z salonami. Ich centrala (jeżeli tak to można nazwać) ulokowana na jakiś badziewnych peryferiach poza miastem za Pragą w salonie gdzie drzwi do toalety wyglądają jak ze schyłku PRL. Nie chodzi o te drzwi a o cały salon. Ten produkt - jeżeli ma budzić pozytywne skojarzenia - powinien być odpowiednio wyeksponowany w centrach w których pojawiają się ludzie.
Produkt który ma wyglądać jak bajer powinien być sprzedawany w odpowiednich warunkach. Nie musi być to obiekt w stylu salonu Apple przy Central parku w Nowym Jorku ale trochę szkoda, że każdy salon Dacii czy Skody bije o głowę lokalizacją i wyglądem ten w Zabkach pod Warszawą.
tylko że tesla stara się nie posiadać ani salonów ani eksponować swojego towaru. w warszawie jest serwis i punkt wydawania aut. auto zamawiasz w internecie. jak w końcu będą autonomiczne to auto samo ci przyjedzie do domu więc po co im salon?
 
Top