Jesteśmy z tego samego miasta, mogę Ci je kiedyś pokazać na żywo.A podeslij mi to pismo [email protected]
I powiedz skad agent mial wiedziec ktore auto jest twoje ?pomijam kwestie odleglosci..
zeroJaką wartość podajecie w firmach ubezpieczeniowych, gdy pytają o moc silnika?
W certyfikacie zgodności są podane wartości: 158kW dla przedniego silnika i 220 kW dla tylnego.
Od agentki PZU dostałem ofertę na 7.800 zł przy ubezpieczeniu od wartości brutto, przy netto+50%vat wyjdzie pewnie około 7.000 zł. PZU podobno chętnie się zgadza na jeszcze niższe składki w pierwszym roku dla nowych aut, ale do negocjacji stawki potrzebna jest konkurencyjna oferta od dealera lub z innej firmy ubezpieczeniowej.Póki co dostałem bardzo różne estymaty od astronomicznych kwot 20 tys. po bardziej rozsądne 9 i 7 tys. w PZU.
Super, chociaż po takich tekstach: https://elektrowoz.pl/auta/nowa-tes...-z-bateria-82-kwh-jak-nowy-model-3-2022-o-ho/ zastanawiam się, czy nie zaczekać na tą większą baterię do przyszłego kwartałuZ salonu dostałem informację, że VIN już nadany jest u mnie i auto będzie u nich 30 sierpnia.
Ja na świeżą spółkę zoo dostałem 3300 zł w PZU [na model 3 sr+]. Jak ktoś chce dane agenta to zapraszam na priv.Od agentki PZU dostałem ofertę na 7.800 zł przy ubezpieczeniu od wartości brutto, przy netto+50%vat wyjdzie pewnie około 7.000 zł. PZU podobno chętnie się zgadza na jeszcze niższe składki w pierwszym roku dla nowych aut, ale do negocjacji stawki potrzebna jest konkurencyjna oferta od dealera lub z innej firmy ubezpieczeniowej.
5% pojemności baterii za dodatkowe 9000zł i trzy miesiące czekania? Jak komuś zależy to można, ja jestem zbyt niecierpliwySuper, chociaż po takich tekstach: https://elektrowoz.pl/auta/nowa-tes...-z-bateria-82-kwh-jak-nowy-model-3-2022-o-ho/ zastanawiam się, czy nie zaczekać na tą większą baterię do przyszłego kwartału![]()