Jakie zimówki?

Kilt

Fachowiec
Prowadzenie Tesli zdecydowanie pewniejsze mimo większej mocy i szerszej opony.
A jaka jest masa mercedesa?
Dwa auta o podobnej masie, inne opony o minimalnie różnej (u Ciebie 10 mm) szerokości. Teoretycznie auto z oponą o mniejszej szerokości powinno bardziej wgryźć się w śnieg. Czyli powinno lepiej się prowadzić.
Tesla ma trochę szerszą oponę, ale to masa może grać tu pierwsze skrzypce, a nie wiek opon.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
A jaka jest masa mercedesa?
Dwa auta o podobnej masie, inne opony o minimalnie różnej (u Ciebie 10 mm) szerokości. Teoretycznie auto z oponą o mniejszej szerokości powinno bardziej wgryźć się w śnieg. Czyli powinno lepiej się prowadzić.
Tesla ma trochę szerszą oponę, ale to masa może grać tu pierwsze skrzypce, a nie wiek opon.
Pewnie masz rację- stąd zacząłem od tego że jest to porównanie jabłka z gruszką. Masy nie brałem pod uwagę a ta mozebmiec znaczenie również chociaż przy doznaniach i pewności kierowania/hamowania stawiałbym ze to lżejsze auto będzie się łatwiej prowadzić i będzie bardziej sterowne.

Moje tutaj wynurzenia wynikają z eksperymentu który podjąłem czyli sprawdzenia ns wlasnej skorze gdzie obecnie są przemysłowo Chińczycy- konkretnie w przemyśle oponiarskim. Jeszcze 10 lat temu chińska opona była produktem wysokiego ryzyka delikatnie ujmując, a jedyne co ja łączyło z produktami europejskimi to kolor i kształt. Widać mocno nadrobili dystans kradnąc patenty, technologie, kształcąc ludzi na najlepszych uczelniach świata wreszcie przejmując know how legalnie przejmując kadry inżynierskie czolowy liderów branży.
Tak więc jak samochody z Państwa Środka jeszcze dekadę temu stanowiły jeżdżące trumny tak obecnie zdobywają maksa w testach zderzeniowych NCAP. Widać na moim przykładzie jest podobnie.

Najgorzej że może to w bliższej perspektywie oznaczać koniec przemysłu motoryzacyjnego w Europie, co zasadniczo już się dzieje.
 

Kilt

Fachowiec
Tak więc jak samochody z Państwa Środka jeszcze dekadę temu stanowiły jeżdżące trumny tak obecnie zdobywają maksa w testach zderzeniowych NCAP.
Będzie jak z Koreańczykami. Od dawna nie mają już czego się wstydzić, a w niektórych aspektach wyprzedzają europejskie rozwiązania.

BTW, ... przejrzałem wątek. Te miedziane felgi zacnie się prezentują. Faktycznie, zdjęcie tego nie oddaje, ale jakby było na jasnym podłożu, może śniegu, efekt byłby dużo lepszy ;)
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Będzie jak z Koreańczykami. Od dawna nie mają już czego się wstydzić, a w niektórych aspektach wyprzedzają europejskie rozwiązania.

BTW, ... przejrzałem wątek. Te miedziane felgi zacnie się prezentują. Faktycznie, zdjęcie tego nie oddaje, ale jakby było na jasnym podłożu, może śniegu, efekt byłby dużo lepszy ;)
Może jeszczectrafie snieg biały to cyknę fotę. Dodanie koloru felgom buło pomysłem "zagospodarowania" bieli. Teraz fajnie się to łączy z bliska z perłą - niestety jak auto jest czyste a to teraz rzadkość
 
Top