Info o rabacie w Audi na elektryki

Nie_w_szczepionkę

Nowy na Forum
Cześć, info z 12.12.2023 - rabat jaki Audi dało u mnie w firmie na Q4 e-Tron (wersja quattro) to 32%. Nie, nie ma pomyłki. Trzydzieścidwa procent :) Więc jeśli ktoś negocjuje z Audi teraz, to niech ciśnie, bo choć pewnie nie każdej firmie aż tyle zaproponują, to widać, że przestrzeń na obniżki cen mają.
 

Robur82

TM3 SR HL 24 Enyaq 80 23r
zaraz model po lifcie wejdzie, a muszą % do spaliniaków na koncern ileś elektryków opchnąć.
Technologia elektrycznego napędu słaba, konkurencja z Azji ciśnie.

Szukam czegoś koło domu mieszczącego się w limicie dotacji/pełny vat
Napisz jak to audii sprawuje się, może miałeś jakiś przejazd autostradą? Jaka prędkość na tempomacie, jakie zużycie?
Jak prędkość ładowania, czy nie korzystałeś z dc? Audi ma opcję przygotowania baterii do ładowania?
Którą masz wersję, klaasyczną bude, czy sportbeka?

Mam enyaqa i bez szału, wolno ładuje zimna baterię, nie przygotowuje jej
 

Grzechu

Zadomawiam się
A to rabat na auto ze stoku, czy do produkcji, na nowy model 2024?
Też się czaję na Q4, miałem na weekend (wersję 40, teraz już nowe będą 45 a to duży plusm w 40 brakowało mocy, a 35 to juz był żart) i to całkiem fajne autko (poza systemem audio, który był nędzny w podstawie, to reszta była ok). Tylko cena wyjściowa skreśliła go z mojej listy zakupów bo sie nie łapał na dotację.
Teraz maja ciekawą opcję leasingu na "Mój elektryk" https://www.audi.pl/pl/web/pl/q4-e-tron-moj-elektryk.html
Ale wolałbym inaczej wyposażyć auto, niż tak jak są te skonfigurowane pod dotację .
 

viallos

Pionier e-mobilności
OMG ... żeby Teslą tyle wykręcić to prawie niemożliwe
Q8 ETRON jazda zgodnie z przepisami tryb komfort zima View attachment 15083
To nie ten model samochodu o którą pyta ale mimo wszystko zużycie przy tej prędkości jakieś koszmarne.

W TMY to bym musiał ze 160 i bagażnikiem dachowym zapierdzielać żeby to wykręcić.

W TM3 to miałem takie zużycie na pustej Autobahnie w nocy jak zapierdzielałem nonstop ponad 200 i co godzinę musiałem sie ładować 😀 ... taki teścik robilem na 2 razy i po 400km miałem dosyć. Temperatura wtedy była w okolicy 4 stopni.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
OMG ... żeby Teslą tyle wykręcić to prawie niemożliwe
Niech się Bronek przyzna ile mu chłapie ZIMNY TMX przy dopuszczalnej 140 na autostradzie....
To nie ten model samochodu o którą pyta ale mimo wszystko zużycie przy tej prędkości jakieś koszmarne.
W takiej krowie i przy takiej szybkości raczej normalne.
 

Nie_w_szczepionkę

Nowy na Forum
A to rabat na auto ze stoku, czy do produkcji, na nowy model 2024?
Też się czaję na Q4, miałem na weekend (wersję 40, teraz już nowe będą 45 a to duży plusm w 40 brakowało mocy, a 35 to juz był żart) i to całkiem fajne autko (poza systemem audio, który był nędzny w podstawie, to reszta była ok). Tylko cena wyjściowa skreśliła go z mojej listy zakupów bo sie nie łapał na dotację.
Teraz maja ciekawą opcję leasingu na "Mój elektryk" https://www.audi.pl/pl/web/pl/q4-e-tron-moj-elektryk.html
Ale wolałbym inaczej wyposażyć auto, niż tak jak są te skonfigurowane pod dotację .
Rabat na samochód zamawiany. Kolega właśnie złożył zamówienie i czas oczekiwania na dostawę to maksymalnie 3 miesiące.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
OMG ... żeby Teslą tyle wykręcić to prawie niemożliwe

To nie ten model samochodu o którą pyta ale mimo wszystko zużycie przy tej prędkości jakieś koszmarne.

W TMY to bym musiał ze 160 i bagażnikiem dachowym zapierdzielać żeby to wykręcić.
A tymczasem inny thread na tym forum:
Thread 'Zużycie prądu zimą Y LR' https://forum.elektrowoz.pl/threads/zuzycie-pradu-zima-y-lr.5433/
Jednak da się nawet bez bagażnika dachowego.
Wiadomo, warunki warunkom nierówne. Wczoraj jeżdżąc po mieście, a właściwie stojąc w korku, miałem 35kWh/100km, a jesienią z łatwością osiągałem 11kWh.
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
A tymczasem inny thread na tym forum:
Thread 'Zużycie prądu zimą Y LR' https://forum.elektrowoz.pl/threads/zuzycie-pradu-zima-y-lr.5433/
Jednak da się nawet bez bagażnika dachowego.
Wiadomo, warunki warunkom nierówne. Wczoraj jeżdżąc po mieście, a właściwie stojąc w korku, miałem 35kWh/100km, a jesienią z łatwością osiągałem 11kWh.
No ale tu kolega pokazuje w trasie po kilkudziesięciu kilometrach ... czyli rozgrzany. Ty pewnie stałeś w korku , nierozgrzany i do tego z klimą i z grzaniem foteli itp. Chwilowo może takie być... ale nie po kilkudziesięciu kilometrach w trasie.
Nierozgrzany Q7 na krótkim odcinku mi pokazywał spalanie ponad 35l diesla ... czyli max ile było na skali.
 
Top