Tesla Model 3, dostawy IV kwartał 2023

andrzejkowski

Nowy na Forum
U mnie podobnie jak u @wełna78 Chcę wziąć auto w leasing i koniecznie mieć fakturę na ten rok. Umowę na leasing mogę podpisać teraz, dostanę fakturę grudniową, a na auto mogę jeszcze poczekać. Myślę, że warto byłoby mieć już rocznik 2024, dlatego orientujecie się może, kiedy najlepiej złożyć zamówienie? W salonie w Warszawie da się to dogadać? Pewnie realnie ze 2-3 miesiące czekania potem...
 

wełna78

Zadomawiam się
U mnie podobnie jak u @wełna78 Chcę wziąć auto w leasing i koniecznie mieć fakturę na ten rok. Umowę na leasing mogę podpisać teraz, dostanę fakturę grudniową, a na auto mogę jeszcze poczekać. Myślę, że warto byłoby mieć już rocznik 2024, dlatego orientujecie się może, kiedy najlepiej złożyć zamówienie? W salonie w Warszawie da się to dogadać? Pewnie realnie ze 2-3 miesiące czekania potem...
Wszystko zależy od tego co chcesz ,,dołożyć ” do auta.
,,Golasa” zamówisz jutro , dostaniesz vin jutro i auto będziesz mieć do odbioru jeszcze w tym roku.

Ja temat z leasingiem ogarnąłem .
Fakturę dostanę , wpłatę maksymalną jaka jest możliwa zrobię , a auto ….. mam wrażenie, że jak dobrze pójdzie to może będzie w …..lutym ….
 

Michal

Moderator
Auta z rocznika przyszłego są produkowane około października. Jeśli chcesz mieć datę produkcji z 2024, to musisz zamawiać 02/03.2024
 

andrzejkowski

Nowy na Forum
@wełna78 - u mnie też wpłata wstępna maksymalna. Mnie interesuje dość chyba popularny model, bo biały Long Range, felgi 18, czarne wnętrze, bez haka. Jeśli tak jak pisze @Michal musiałbym czekać z zamówieniem do lutego/marca, żeby mieć rocznik 2024, to odpuszczę czekanie na 2024 i wezmę 2023.
Myślałem, że wystarczy w styczniu zamówić auto jeszcze niewyprodukowane, i będzie miało rocznik 2024 w papierach, gdy przyjdzie, ale może się mylę...
 

Michal

Moderator
Jeśli nie będzie na stoku, to może tak, ale jak będą dostępna, to żeby mieć pewność musisz poczekać te 2 miesiące.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Ale Ty musisz mieć silną psychikę żeby chcieć czekać na samochód tylko po to żeby rocznik był inny.
(nie chce mi się szukać gifa, ale wyobraźcie go sobie w tym miejscu) ;-)
1702687837454.png
 

Kilt

Fachowiec
Jeśli z BEV jest podobnie jak z ICE, to zamawiając auto w listopadzie powinno być już modelem z roku MY2024. No chyba, że stoi kilka miesięcy na placu u dealera. Ja zamawiałem swoje BEV w listopadzie i na nr VIN stoi, że to MY2024 (model year).
 

Michal

Moderator
Tak jak pisałem wcześniej. Rok modelowy przeskakuje w Tesli przy produkcji w październiku. Produkcja z października zwykle jest u nas jeszcze w tym samym roku.
Zdarza się, że przyjedzie więcej aut i czekają na klientów, jeszcze w nowym roku, więc aby być pewnym roku produkcji, a nie modelowego, trzeba raczej zamówić w lutym.

Ps. Mowa o TM3 produkowanym w Chinach - one płyną miesiąc i są dowożone jeszcze 1-2 tygodnie do PL.
 

inter

Pionier e-mobilności
Tak jak pisałem wcześniej. Rok modelowy przeskakuje w Tesli przy produkcji w październiku. Produkcja z października zwykle jest u nas jeszcze w tym samym roku.
Zdarza się, że przyjedzie więcej aut i czekają na klientów, jeszcze w nowym roku, więc aby być pewnym roku produkcji, a nie modelowego, trzeba raczej zamówić w lutym.

Ps. Mowa o TM3 produkowanym w Chinach - one płyną miesiąc i są dowożone jeszcze 1-2 tygodnie do PL.
Teraz trzeba dołożyć 2 tygodnie. Statki omijają kanał Suezki. TITUS, już zdecydował że płynie na około i będzie pod koniec stycznia 2024 roku. MORNING CHAMPION będzie dopiero po nowym roku. Aktualnie mało zostało TM3 w Europie.
 
Top