Bo trochę jest przyszłość. Autobusy ev średnio się sprawdzają. Tam jest prosta technologia, rodem z trolejbusów, tyle że większą bateria trakcyjna. I mają dużo problemów. Tam jak najbardziej wodór ma szansę się sprawdzić i w to beda inwestować w najbliższej przyszłości.Co to mówisz, Wodór to przyszlość. Pewnie jakiś zły wodór próbowałeś.
Nie byl. To info od praktyków, a nie teoretyków. Konkretnie od jednego z taborów mpk w Polsce.Raczej nie będą, bo autobus wodorowy, to będzie koszt 2x takie EV, do tego stacja tankowania pewnie 20x droższa niż EV, i na koniec samo paliwo 10x droższe za 100 km.
Chyba, że to był sarkazm![]()
nie daly rady, bo "przegubowiec" mial w tym przypadku naped na ostatniej osi (z trzech), do tego nie dalo sie zalozyc lancuchow, bo byl za maly przeswit pomiedzy kolem , a nadkolem, wiec na lodzie skladaly sie jak "sznurek". nie zawsze zasieg, ktory mozna ogarnac harmonogramem jest problemem jak widac.Komunikacja miejska w Oslo też nie dała rady tej zimy przy większych mrozach.