to teraz pytania ode mnie
auto stało niepodpięte do ładowarki ?
bateria ile miała % ?
żeby odpowiedzieć na to pytanie - zacznę od początku:
Auto odebrałem 18.12 z ArvalStore. Od razu coś z nim było nie tak (brak łączności internetowej, brak łączności bluetooth, brak połączenia z aplikacją - i jak się okazało po dojechaniu do domu - brak łączności WiFi) a z systemu audio działały tylko 2 przednie głośniki z 17. Telefon do serwisu - rekomendacja zrobienia resetu (2 przyciski na kierownicy przez 5 s). Reset się zrobił, ale nic nie pomogło. Zapraszamy do serwisu Tesli do Ząbków (dopiero odebrałem auto z Wawy - 300km - super

- cały dzień w plecy, bo serwisem mobilnym nie dadzą radę tego naprawić...). Serwis miałem mieć dziś 03.01....
Samochód rzeczywiście pobierał trochę energii na postoju, ale za krótko go używałem, żeby się tym na poważnie zainteresować, jednak wstawiłem go do garażu 27.12 gdy miał zasięg trochę ponad 50km(ok 10% baterii - nie rejestrowałem tego dokładnie, bo nie przyszło mi do głowy, że w 5 dni może się całkiem rozładować). Wyjechałem z rodziną na Sylwestra drugim autem, wróciłem 01.01 - zonk - pełne rozładowanie, samochód zablokowany, ani rusz. O ile procedurę dostania się do Frunka szybko znalazłem, to nie dokopałem się do tego, co podesłał mi
@Peteros - nawiasem mówiąc - bardzo dziękuję! Pomogło!
Samochód otworzyłem, podładowałem do ponad 20km zasięgu - i w przeciągu 8 godzin skonsumował 7km zasięgu (utrata ok 20km/dobę). Trochę dużo myślę... ale - co najważniejsze - po tym pełnym rozładowaniu musiał nastąpić jakiś głębszy reset niż ten inicjowany przyciskami na kierownicy. Wszystkie bolączki nt. connectivity ustąpiły, system audio też się naprawił, więc serwis odwołałem.
Wczoraj podładowałem go trochę mocniej, połączyłem z WiFi, zrobiłem mu upgrade do nowej wersji software i... jakby mniej chyba zużywa - teraz w trybie standby zasięg spada o ok. 4-5km/dobę, czyli conajmniej czterokrotnie niższe zużycie. Możecie podać jakieś Wasze zużycia w standby, żeby mieć punkt odniesienia, ale wg mnie jest to akceptowalny poziom.
Dodam, że wszelkie tryby sentry, czy inne konsumujące energię na postoju były wyłączone. Pojazd cały czas w ogrzewanym garażu (ok 10-15st.C).