krzyss
Pionier e-mobilności
Dlatego mowimy o realnych odczytach, jak bym nie musial siedziec pod GW to bym sie nie grzalOK ale to zawracanie dpy. Podobnie mozna podawać analizie spalanie ICE i tam będą jeszcze jaja dotyczace jakosci i źrodla paliwa. Itd.
W każdym razie co moge powiedzieć bo empirycznie sprawdzilem licznikiem przed evse - u mnie przynajmniej ładowanie i dostarczona energia do evse i samochdu się zgadzała (o tym tu z dwa lata temu? pisałem podajac dane).
A nawet auto podawało ciut wiecej że niby dostalo jak dobry licznik specjanie przed calym ustrojstwem zainstalowany.
Nie bylo to evse Tesli ale 3 fazowe. Badanie dotyczylo Tm3
Grzanie bralo ok 3 kW
A na ładowarkach DC np Grenwaya itp.w zimne dni gdy siedzimy w aucie i sobie grzejemy tylek, ogladamy filmy, to różnice wskazań i wykazań rosną . Potem mamy zdziwko że auto wzięło o kilka kwh mniej a faktura pokazuje więcej.
U mnie tez mam licznik i jak wpakuje okolo 50kWh 3faza 16A to auto podaje 50 a licznik 53-55kWh zalezy od widzimisie
Jak ladowalem sie tylko na miesxie to dokladnie wyliczylem wszystko i wychodzilo mi 24-26kWh