Enyaq iV, Wrażenia i opinie

p0li

Pionier e-mobilności
a tu wrażenia Jacka B. z testów Skody

 

krzyss

Pionier e-mobilności
Glupie porownanie, cytryna na hydro do ciezkiego elektryka… rownie dobrze mozna bylo pokazac jak bedzie skakal na hulajnodze 😜
 

kane

Nowy na Forum
Huawei P30 pro - za miesiąc będę wymieniał na coś nowszego więc mam nadzieje że problem się naprawi.
OK, dzis przeczytalem na jednym z for technicznych ze P30 nie bedzie NIGDY obslugiwalo bezprzewodowego AA z powodu braku zgodnosci wersji. (cokolwiek, ale nei jest to wina twojej sztuki). bardzo mozliwe wiec ze nawet nowszy Huawei bedzie dzialal. ale oczywiscie zero gwarancji
 

vwir

Pionier e-mobilności
A to dziwne. P30 dostał już Androida 11, więc powinien działać. Protestuję na egzemplarzu mojej żony i dam znać.
 

p0li

Pionier e-mobilności
Glupie porownanie, cytryna na hydro do ciezkiego elektryka… rownie dobrze mozna bylo pokazac jak bedzie skakal na hulajnodze 😜
ciezki elektryk ma wieksza bezwladnosc od lekkiego elektryka wiec powinien mniej skakac i bardziej plynac - ale tak nie jest - ciekawe dlaczego
 

vwir

Pionier e-mobilności
Tak i nie. Cięższe auto (szczególnie SUV) trzeba znowu nieco usztywnić, żeby się za bardzo nie przechylało w zakrętach.

Od siebie dodam, że ID.4 to jeden z bardziej komfortowych elektryków, jakim jeździłem. Na pewno bardziej komfortowy od Leafa, Mach-E i TM3. Jeździłem nim wprawdzie krótko, ale absolutnie nie narzekałbym na komfort resorowania. Nie jest to hydro, ale lepiej też od wielu spaliniaków. Gdybyś w tym filmiku miał nie cytrynę z hyrdo tylko zwykłego spaliniaka na sprężynach to pewnie nie byłoby różnicy w stosunku do ID.4 (albo byłoby wręcz gorzej niż w ID.4).
 

consigliero

Pionier e-mobilności
Jeżeli chodzi o komfort to zarówno enyaq i ID.4 są bardziej komfortowe, czytaj mniej sztywne niż nasze ID.3. Z citroenem nie mogę porównać bo nie jeździłem.
 
Top