W Tesli zarzekaja się, że to jest max i niżej nie będzie. Do tego cena po lifice ma być w okolicach ceny przed zniżkami (260k).Co do ceny to wg mnie rabaty się pewnie pojawią.
Nie wróci stara cena. Ceny baterii potaniały prawie o połowę. A inni producenci też sypią obniżkami.Zgadzam się z Wasp. Ja do salonu jechałem kupować 3 HL a wyjechałem Y. Teraz jest super cena, po liftingu cena wróci do ~260k PLN za LR.
Według mnie nie będzie takiego znaczącego przeskoku miedzy starym a nowym igrekiem. Tego samego dnia jeździłem nową 3-ką i aktualną wersją igreka. Moje i żony wrażenia odsłuchowe były podobne przy prędkościach autostradowych. Przy mniejszych jest po prostu cicho, więc nie ma czego porównywać.
Nowa 3-ka zgrabnie wygląda, ponieważ jest niskim samochodem. Ale jeżeli Y po lifcie straci światła przeciwmgielne, będzie kiepsko. Na zderzaku kompletnie nic się nie będzie działo (oczywiście może się to komus podobać). Natomiast zmiana świateł z tyłu jest na +, ale w aktualnej wersji Y, można wymienić światła za 1-3k PLN.
Brak kamery w przednim zderzaku, duży promień skrętu i tragiczny salon/serwis w Ząbkach to dla mnie właściwie jedyne minusy TMY w porównaniu do konkurencji. Wolałbym nawet żeby było drożej, ale żeby coś w końcu poprawili ze swoimi salonami.Jeśli mowa o liftach to poczekałbym na lifty z kamerą z przodu. Na Twitterze, echem X, widziałem jakieś plotki, że zastanawiają się nad wprowadzeniem kamery w przednim zderzaku tak jak jest w cybertruck.
Tak, ceny obniżone na Y. ciekawe na jak długo. Myślę, że to jeszcze nie jest obniżka przed nadejściem liftingu Y czy może projektem Juniper. to raczej wojna cenowa i/lub zwiększenie udziału w rynku przez Teslę.
PS: niektórzy uważają, że FSD potrzeba więcej danych do trenowania. inni wieszczą, że FSD już blisko.. ¯\_(ツ)_/¯
Czytam/slysze plotki, że niedługo mają otworzyć salon w Gdańsku. Może serwis też?Brak kamery w przednim zderzaku, duży promień skrętu i tragiczny salon/serwis w Ząbkach to dla mnie właściwie jedyne minusy TMY w porównaniu do konkurencji. Wolałbym nawet żeby było drożej, ale żeby coś w końcu poprawili ze swoimi salonami.
Niestety do serwisu Tesli czasem trzeba pojechać mimo tego w przypadku niektórych napraw na gwarancji. Ale mam nadzieję, że większa liczba serwisów podwyższy też ogólną jakość obsługi w Ząbkach, żeby nie było sytuacji pt. prosimy o wymianę czegoś, niby tak, wymienią, a po serwisie nie zostało wymienione, bo jednak okazało się że nie mają tego na stanie, a na następny serwis można umówić się za 4 tygodnie.Czytam/slysze plotki, że niedługo mają otworzyć salon w Gdańsku. Może serwis też?
Ale .. authorized body shop zrobi zdaje się to samo co Tesla service? Ja naprawiałem w body shopie (wymiana przedniej szyby) i wszystko było ok. Szyba (spasowanie), kalibracja kamery etc. W moim przypadku serwis tesli jest niepotrzebny. Nic się nie dzieje z autem jako tako. Raz zleciłem poprawienie pozycji szyby w drzwiach kierowcy w mobile service. Wszystko super.
Kamera w przednim zderzaku ciagle by byla brudna, promien skretu … przy napedzie na 4 kola ciezko zrobic maly promien skretu… a serwis jest slaby, na szczescie nie musimy go za czesto odwiedzacBrak kamery w przednim zderzaku, duży promień skrętu i tragiczny salon/serwis w Ząbkach to dla mnie właściwie jedyne minusy TMY w porównaniu do konkurencji. Wolałbym nawet żeby było drożej, ale żeby coś w końcu poprawili ze swoimi salonami.