Bronek
Pionier e-mobilności
Nie są sprzedawcami i nie są salonem. Wydają co klient kupił sobie.
Niestety kupujemy w sieci.
Można by się przyczepić do brania auta z placu, które nam wciskają . Jeśli takie są przed zakupem, to powinni informacji udzielić jeśli chcą i o ile wiedzą?
Ale przypuszczam, że bez zajrzenia na nalepkę na baterii, nikt tego, po za centralną nie wie. A ta ma w duszy informowanie klienta.
Czyli wracamy do pkt wyjścia. Chcesz wiedzieć a się nie dowiedziałeś, bierz albo nie?
Bywa tak, że zamawiają pewne elementy serwisowe a otrzymują inne niż są w danym egzemplarzu. Miałem tak z wiazką fotela
A nawet serwisant mobilny wyciągając ekran do wymiany był niepewny czy dostał wlaściwy bo bylo już od roku kilka podprogowych zmian i mówił że np do Ygreka jest inny itp.
Taka to Firma i tyle.
Ja mam to w dupie, bo od 5ciu lat zawsze kończyło się pozytywnie i bez kosztowo. A samochody są warte tych akcji. Żaden nie daje tyle frajdy
Nie chcesz? To kup inne, taka to konkluzja tego.
Niestety kupujemy w sieci.
Można by się przyczepić do brania auta z placu, które nam wciskają . Jeśli takie są przed zakupem, to powinni informacji udzielić jeśli chcą i o ile wiedzą?
Ale przypuszczam, że bez zajrzenia na nalepkę na baterii, nikt tego, po za centralną nie wie. A ta ma w duszy informowanie klienta.
Czyli wracamy do pkt wyjścia. Chcesz wiedzieć a się nie dowiedziałeś, bierz albo nie?
Bywa tak, że zamawiają pewne elementy serwisowe a otrzymują inne niż są w danym egzemplarzu. Miałem tak z wiazką fotela
A nawet serwisant mobilny wyciągając ekran do wymiany był niepewny czy dostał wlaściwy bo bylo już od roku kilka podprogowych zmian i mówił że np do Ygreka jest inny itp.
Taka to Firma i tyle.
Ja mam to w dupie, bo od 5ciu lat zawsze kończyło się pozytywnie i bez kosztowo. A samochody są warte tych akcji. Żaden nie daje tyle frajdy
Nie chcesz? To kup inne, taka to konkluzja tego.
Last edited: