piotrazz

Posiadacz elektryka
a dopiero byl z ta szybą :) nie pomyslalem zeby to zglosic.... co chwile teraz mam usterke.... a auto czyste.
W moim przypadku była to boczna kamera w okolicy błotnika i to właśnie te kamery ponoć się często psują. Widziałem też na YT filmik jak to wymienić.

piotrazz

Posiadacz elektryka
chetnie sam bym wymienil :) zglosilem
Przyznam szczerze, że mile zaskoczony jestem profesjonalizmem technika. Sporo czasu mi poświęcił poza oficjalną pracą. Minusem jest oczekiwanie 3 tygodnie na serwis ze względu na dostawę części.

Alef

Zadomawiam się
Ja tak miałem w Y'greku od początku. Od czasu do czasu pojawiał się komunikat o zaślepionej lub zasłonietej kamerze. W efekcie, w grudniu po świętach kompletnie się wyłączyła. Zgłosiłem do serwisu, wczoraj mobilny technik przyjechał, 15 minut i wymienił, zresetował ECU i jak na razie wszystko śmiga. Ponoć to jest dość częsta usterka, szczególnie w zimie padają. Zgłoś to do serwisu, w moim przypadku 3 tygodnie od zgłoszenia naprawili.
Mam podobnie po zachodu słońca. Myślałem ze "by design" :) Dziękuje!

Riki83

Zadomawiam się
Stwierdzili, ze ta lewa kolo zderzaka ma usterke i przyjedzie.... 22.02 :/
Zglosilem jeszcze prawa lampa lekko wystaje do przodu bardziej jak lewa.... i z tylu klapa z prawej wieksza szpara jak z lewej - delikatnie ale jednak widac.... napisali ze tez mobilny to zrobi... ciekawe.

piotrazz

Posiadacz elektryka
Stwierdzili, ze ta lewa kolo zderzaka ma usterke i przyjedzie.... 22.02 :/
Zglosilem jeszcze prawa lampa lekko wystaje do przodu bardziej jak lewa.... i z tylu klapa z prawej wieksza szpara jak z lewej - delikatnie ale jednak widac.... napisali ze tez mobilny to zrobi... ciekawe.
Good luck ;)

Riki83

Zadomawiam się