Bąk recenzuje TM3HL

ypl

Pionier e-mobilności
 

ypl

Pionier e-mobilności
Akurat dzisiaj byłem w salonie tesli żeby nową trójkę zobaczyć, wszedłem około 17:40, po kilku minutach podszedł do mnie pracownik i zaoferował pomoc i chęć odpowiedzi na moje pytania. Zapytałem czy już kończą zaraz czy mogę kilka minut spędzić w nowej trójce, w odpowiedzi usłyszałem, że jak trzeba to zostaną po godzinach :eek:
Generalnie zmiana w obsłudze klienta bardzo mocno na plus względem tego co było rok temu. Co do samego auta, z nowych rzeczy to kierownica i brak manetek to dla mnie porażka, może gdyby to było moje jedyne auto to jeszcze, ale po co zmieniać coś co działa i jest sprawdzone? Chyba walka o każde 70 centów oszczędności, bo ile taka dźwignia do zmiany biegów czy kierunków może kosztować. W salonie chyba coś było dziwnego ustawione z ekranem, bo od razu miałem wrażenie, że ekran ma ten sam rozmiar, ale rozdzielczość wydawała się mniejsza, jakieś takie czcionki były duże. Natomiast na filmie u Bąka, to wydaje się, że jest taka sama rozdzielczość. Gdyby nie kierownica to pewnie bym rozważał zakup jak wejdzie performance. Dziwne też, że na tylnej kanapie już nie 3 miejsca a tylko 2 miejsca są grzane, po co takie coś zmieniać, jak to wyróżniało tesle na tle innych aut? Ani mercedes ani bmw nie miało tego, znowu jakieś dziwne oszczędności.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Tesla zawsze idzie pod prad…
Wad nowych modeli jest wiele, manetki, wycieraczki, czujniki… glupie zmiany.
Nikt ich nie rozumie, czesc sie godzi, czesc odchodzi bo nie akceptuje.
Zalet tez maja troche, nowy model sprawia wrazenie porzadnego auta. Drzwi zamykaja sie pieknie :)
 
K

Konto_usuniete_2024-07-16

Gość
Dziwne też, że na tylnej kanapie już nie 3 miejsca a tylko 2 miejsca są grzane, po co takie coś zmieniać, jak to wyróżniało tesle na tle innych aut? Ani mercedes ani bmw nie miało tego, znowu jakieś dziwne oszczędności.

Zaskoczyłeś mnie tą informacją, bo chyba nikt wcześniej o tym nigdzie nie wspominała.
 

inter

Pionier e-mobilności

Kszychu

Pionier e-mobilności
Rozbawiło mnie narzekanie na to że bieg się wrzuca z ekranu, ale opcji automatu nie spróbuję, bo wiem że będzie działać jak ocena odległości xD
 

inter

Pionier e-mobilności
Rozbawiło mnie narzekanie na to że bieg się wrzuca z ekranu, ale opcji automatu nie spróbuję, bo wiem że będzie działać jak ocena odległości xD
Nie lubię jego filmów, bo jest dużo, niesprawdzonych informacji. Wypadało by, aby jednak przy recenzji zgłębiał temat.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Rozbawiło mnie narzekanie na to że bieg się wrzuca z ekranu, ale opcji automatu nie spróbuję, bo wiem że będzie działać jak ocena odległości xD
A z doświadczenia użytkowników tak powiedzmy po minimum 3 miesiącach używania to jak to działa? Bo sam jestem ciekawy czy to tylko bajer czy faktycznie można na tym polegać.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
A z doświadczenia użytkowników tak powiedzmy po minimum 3 miesiącach używania to jak to działa? Bo sam jestem ciekawy czy to tylko bajer czy faktycznie można na tym polegać.
Jeden pies czy to wajha czy ekran, ale automatyczny wybor jest fajny. Wg mniie 95% się nie myli.
Szkoda że np po, wyborze w tył np w garazu lub na parkingu nie polecapotem jazdy do przodu. Robi to raz na początku.
Na 1000 x można czasem z nonszalancji źle maznąć lub za slabo. Ale z wyborem dźwignią też to bywa.
Celem likwidacji wajh byla kasa. W przypadku obslugi kierunkowskazow to porażka, wycieraczki i wybór jazdy, raczej sprawa jest obojętna po ponad roku uzywania
 
Top