Degradacja Leaf Spy

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Ja mam z czerwca 2022. 28kkm. Jestem ciekawy mojej degradacji. Może jest ktoś ze śląskiego i chciałby się wpiąć do mojego obd 😜
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Ja mam z czerwca 2022. 28kkm. Jestem ciekawy mojej degradacji. Może jest ktoś ze śląskiego i chciałby się wpiąć do mojego obd 😜
Marcin, OBD za 60 pln plus aplikacja za 70 pln i jesteś samodzielny. Można kupić z oszczędności na paliwie 🤠
Z wykresu przeciętny posiadacz L40 przy Twoim przebiegu ma SOH 91.4% Fajnie móc to porównać.
 
Last edited:

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Niby tak. Natomiast auto zamierzam sprzedać lub odstąpić leasing w maju. Stąd nie będzie mi to na dłużej potrzebne. Bardziej pod kątem nowego nabywcy myślałem.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Ja mam Kangoo ale z racji przebiegu lubię sprawdzać SOH aktualnie 95% przebieg 268tys
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Kangoo 1-dynka? Dużo takich w poczcie we Francji jeździło. Ten SOH jest mało prawdopodobny. Wręcz nierealny.
Te żóltki to raczej 2012-2017 roczniki. Mój Kangoo jest z 2018 33kwh (wazy tyle samo co stara bateria 22kwh) już po lifcie, nowa chemia baterii, bufor sporo mniejszy niż przypuszczacie - bateria 36kwh brutto, 33kwh netto, brak szybkiego ładowania tylko AC 7.2 1F. Starsze Kangoo traciły SOH z wiekiem głównie nawet modele z małym przebiegiem po 8-9 latach mają 50-60% SOH albo mniej.
Autkiem nadal robię 200km z klimą w lecie więc SOH raczej prawdziwy.
Stwierdziłem że zostanie u mnie na amen; jeżdzę i drażnie anty-EV bo jak to taki przebieg i jeździ ? ;)
I wtedy spokojnie tłumaczę to auto od poczatku zarobiło na siebie grubo ponad 100tys zł na paliwie ;)
 

Attachments

  • 2024-03-04 10_58_09-Window.jpg
    2024-03-04 10_58_09-Window.jpg
    52,7 KB · Liczba wyświetleń: 19

vwir

Pionier e-mobilności
Te żóltki to raczej 2012-2017 roczniki. Mój Kangoo jest z 2018 33kwh (wazy tyle samo co stara bateria 22kwh) już po lifcie, nowa chemia baterii, bufor sporo mniejszy niż przypuszczacie - bateria 36kwh brutto, 33kwh netto, brak szybkiego ładowania tylko AC 7.2 1F. Starsze Kangoo traciły SOH z wiekiem głównie nawet modele z małym przebiegiem po 8-9 latach mają 50-60% SOH albo mniej.
Autkiem nadal robię 200km z klimą w lecie więc SOH raczej prawdziwy.
Stwierdziłem że zostanie u mnie na amen; jeżdzę i drażnie anty-EV bo jak to taki przebieg i jeździ ? ;)
I wtedy spokojnie tłumaczę to auto od poczatku zarobiło na siebie grubo ponad 100tys zł na paliwie ;)
Tak patrzę na nick Twój i tego który zalajkował Twojego posta i świra można dostać ;)
 

Ronin78

Posiadacz elektryka
Te żóltki to raczej 2012-2017 roczniki. Mój Kangoo jest z 2018 33kwh (wazy tyle samo co stara bateria 22kwh) już po lifcie, nowa chemia baterii, bufor sporo mniejszy niż przypuszczacie - bateria 36kwh brutto, 33kwh netto, brak szybkiego ładowania tylko AC 7.2 1F. Starsze Kangoo traciły SOH z wiekiem głównie nawet modele z małym przebiegiem po 8-9 latach mają 50-60% SOH albo mniej.
Autkiem nadal robię 200km z klimą w lecie więc SOH raczej prawdziwy.
Stwierdziłem że zostanie u mnie na amen; jeżdzę i drażnie anty-EV bo jak to taki przebieg i jeździ ? ;)
I wtedy spokojnie tłumaczę to auto od poczatku zarobiło na siebie grubo ponad 100tys zł na paliwie ;)
Jak dobrze patrzę w necie to to Kangoo ma całe 60KM. Czyżby ograniczenie mocy i osiągów tak mocno oddziaływało na wolną degradację? Im mniej dynamicznie tym zdrowsza bateria.

Staram się przyspieszać tempomatem w trybie ECO bo inaczej noga za lekko pracuje i głęboko wpada.
 
Top