Cesja leasingu Nissan Leaf n-connecta 2022 rok

MarcinEV

Posiadacz elektryka
ups to dyskwalifikacja

szanuję Twoją opinię, ale to auto nie jest przeznaczone na długie trasy;
CCS moim zdaniem jest zbędny, szybsze ładowanie potrzebne jest okazjonalnie.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kilka miesiecy temu syn Leafem 40 był w Holandii to ponad 2000 km i z CHademo da się ale to nie jest jego mocna strona na takie wyprawy.
Dla tych co chcą można to przerobić, ale gdy elektryk ma być autem w trasy. Ale generalnie Leaf czy tym podobne do tego samochodu, takimi nie są .
Kiedyś Maluchem jechałem do Bułgarii. Pociągiem do Kielc w kiblu... Itp Da się, tylko po co?
Teraz nie jadę osobówkami dalej jak kilkaset km. Na to mam inne pomysły

6 lat z Leafem, w dwóch rodzinach pozwala mi na uznanie go za fajne auto warte zakupu. Ale zakupu celowanego. One się nie psują i nie degradują...
 
Last edited:

STMS

Pionier e-mobilności
szanuję Twoją opinię, ale to auto nie jest przeznaczone na długie trasy;
CCS moim zdaniem jest zbędny, szybsze ładowanie potrzebne jest okazjonalnie.

Ale czasami może coś wypaść i nie mogę mieć drugiego auta ktorym ew. nie pojadę gdzieś bo nie naładuje
samo to że ściągając je do siebie będę analizował i doktoryzowal się co i jak naładować
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
Ale czasami może coś wypaść i nie mogę mieć drugiego auta ktorym ew. nie pojadę gdzieś bo nie naładuje
samo to że ściągając je do siebie będę analizował i doktoryzowal się co i jak naładować

To jest Twój rzeczowy argument i masz oczywiście do niego prawo. Z autem trzeba się dopasować do potrzeb. Są osoby, które na co dzień potrzebują nie więcej niż 100km zasięgu i to auto w 100% spełni oczekiwania. Do tego można jeździć kompletnie za darmo.
 

AntoniFerdynand

Posiadacz elektryka
Cześć,
w maju mijają dwa lata, rozliczam dotację i wystawiam mojego Leafa na sprzedaż.
Przebieg 30k. Wersja N-connecta z pakietem led, czarnym dachem, oponami zimowymi. Dodatkowo hak do przewozu rowerów.
Pozostanie do spłaty 12 rat po 1950 zł brutto, wykup 1%.
Cena odstępnego do uzgodnienia +/- 70 tys.

Proszę powstrzymać się od hejterskich komentarzy :)
2-letni fajny a zarazem popularny elektryk (chyli nie chiński egzotyk) za 90 tys. zł - idealnie. Gdybym miał potrzeby to bym brał ale może polecę komus.
 

STMS

Pionier e-mobilności
To jest Twój rzeczowy argument i masz oczywiście do niego prawo. Z autem trzeba się dopasować do potrzeb. Są osoby, które na co dzień potrzebują nie więcej niż 100km zasięgu i to auto w 100% spełni oczekiwania. Do tego można jeździć kompletnie za darmo.

np ja co dzień nawet w YLR nie potrzebuję więcej niż 100 km - wg mnie większość samochodów nie potrzebuje na co dzień więcej niż 100 km zasięgu 😀

drugi samochód nie może być tylko na miasto - ma być w 99 % przypadków na miasto ale pewno 2 czy 3 razu w roku może zdarzyć się pojechać więcej niż 250 km w dzień
 

Michal

Moderator
np ja co dzień nawet w YLR nie potrzebuję więcej niż 100 km - wg mnie większość samochodów nie potrzebuje na co dzień więcej niż 100 km zasięgu 😀

drugi samochód nie może być tylko na miasto - ma być w 99 % przypadków na miasto ale pewno 2 czy 3 razu w roku może zdarzyć się pojechać więcej niż 250 km w dzień
Nie zgadzam się.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
250 przejedzie latem 200,zimą i CHademo czy AC 7 kW znajdzie zawsze.
Nie jest to tragedia ale tylko kłopot.
I to jak rower, w zimie nie wyciągam, tak Leafem się nigdzie dalej nie wybieram.
Chyba że jak mój syn na wakacje, dla ciekawosci i było OK, bo to wakacje.
 

MarcinEV

Posiadacz elektryka
np ja co dzień nawet w YLR nie potrzebuję więcej niż 100 km - wg mnie większość samochodów nie potrzebuje na co dzień więcej niż 100 km zasięgu 😀

drugi samochód nie może być tylko na miasto - ma być w 99 % przypadków na miasto ale pewno 2 czy 3 razu w roku może zdarzyć się pojechać więcej niż 250 km w dzień

Ja również mam Y LR. Aktualnie stoi głównie w garażu i jeździ w trasy :)

Leaf to mieszczuch i samochód do codziennych spraw. Dodatkowo raz w tygodniu dłuższy dystans 100km.
Weekendowo zabieram rowery na przyczepkę i w góry.
Mnóstwo funkcjonalności.

Ładowanie raz w tygodniu, góra dwa razy za pomocą Wall Connectora (6kW). Głównie nocą.

Ja z kolei mam 5 min. do pracy pieszo, 5 min. do przedszkola i dlatego utrzymanie 2 aut jest ekonomicznie nieuzasadnione.

Natomiast podtrzymuję - auto jest świetne jeśli chodzi o relację ceny do tego co się otrzymuje. Sprawdzona konstrukcja. Niezawodny.
 

STMS

Pionier e-mobilności
250 przejedzie latem 200,zimą i CHademo czy AC 7 kW znajdzie zawsze.
Nie jest to tragedia ale tylko kłopot.
I to jak rower, w zimie nie wyciągam, tak Leafem się nigdzie dalej nie wybieram.
Chyba że jak mój syn na wakacje, dla ciekawosci i było OK, bo to wakacje.

Bronek - chademo znajdzie się dzisiaj a "jutro" już może nie być ... chyba widzisz, że żadna nowa ładowarka nie ma chademo a nawet stare wymieniają na same CCSy

o AC 7 kW nie wspomnę - tak to można ładować jak się stoi 5h a nie w trasie

Ja również mam Y LR. Aktualnie stoi głównie w garażu i jeździ w trasy :)

Leaf to mieszczuch i samochód do codziennych spraw. Dodatkowo raz w tygodniu dłuższy dystans 100km.
Weekendowo zabieram rowery na przyczepkę i w góry.
Mnóstwo funkcjonalności.

Ładowanie raz w tygodniu, góra dwa razy za pomocą Wall Connectora (6kW). Głównie nocą.

Ja z kolei mam 5 min. do pracy pieszo, 5 min. do przedszkola i dlatego utrzymanie 2 aut jest ekonomicznie nieuzasadnione.

Natomiast podtrzymuję - auto jest świetne jeśli chodzi o relację ceny do tego co się otrzymuje. Sprawdzona konstrukcja. Niezawodny.

ja nie wyobrażam sobie jeździć czymś mniej wygodnym skoro wygodniejszy tylko dlatego, że mniejszy i łatwiej zaparkować
 
Top