krzyss

Pionier e-mobilności
Ja na pilotach zrobilem 55kkm bedac w miedzyczasie dwa razy na wypadach wakacyjnych w Chorwacji i Grecji.
Jak zmienialem to mialy jeszcze 3,5mm bieznika. Jezdze dosc spokojnie, opony szybko znikaja jak czesto ruszasz z max moca.
 

spietrza

Zadomawiam się
Ja na pilotach zrobilem 55kkm bedac w miedzyczasie dwa razy na wypadach wakacyjnych w Chorwacji i Grecji.
Jak zmienialem to mialy jeszcze 3,5mm bieznika. Jezdze dosc spokojnie, opony szybko znikaja jak czesto ruszasz z max moca.
A ogranicznik TWI w Pilotach jest na 1.6 mm. Więc skąd ta zmiana ?
 

6a8

Posiadacz elektryka
A ogranicznik TWI w Pilotach jest na 1.6 mm. Więc skąd ta zmiana ?
Z tego co udało mi się dowiedzieć na infolinii Tesli, to minimalna głębokość zalecana to 3 mm, dopuszczalna różnica w głębokościach bieżnika na jednej osi to 1.5 mm, między osiami - nie ma wymagań.

Przy okazji pytanie : czy ktoś ma
Continental UltraContact NXT 235/45 R18 98 Y XL, FR
Jeżeli tak, to jak się sprawują ?

EDIT : może się komuś przyda : nowe pilotsport 4 w w/w rozmiarze mają 9 mm bieżnika
 
Last edited:

6a8

Posiadacz elektryka

Gandalf

Pionier e-mobilności
A mogli by zapłacić dwóm forumowiczom za dwa komplety opon, opłacić tor by jechali równolegle, jeden na zwykłych, a drugi na continental, przez 100km, odczyt zużycia, potem wymiana kół i po 100km odczyt zużycia. Pokazać wynik i chwalić się, że fajne. A jak nie to się nie chwalić. Koszt testu - wynajęcie toru, kieszonkowe dla dwóch kierowców i dwa komplety własnych opon.
Jeśli by praktyczne testy potwierdziły zachwyty które są na papierze, to przecież każdy by chciał je mieć.

No bo przecież mając A A A to na luzie wygrają z Michelin Pilot Sport 4, które ma B B B
Prawda?
(tutaj mem z Anakinem i Amidalą)
Wygrają prawda?
 

6a8

Posiadacz elektryka
A mogli by zapłacić dwóm forumowiczom za dwa komplety opon, opłacić tor by jechali równolegle, jeden na zwykłych, a drugi na continental, przez 100km, odczyt zużycia, potem wymiana kół i po 100km odczyt zużycia. Pokazać wynik i chwalić się, że fajne. A jak nie to się nie chwalić. Koszt testu - wynajęcie toru, kieszonkowe dla dwóch kierowców i dwa komplety własnych opon.
Nie wiem, chciałbym aby wygrały :)
 
Top