[Niro EV] zwolnienie ładowania przy 81/82 %

adamusek

Posiadacz elektryka
Mam pytanie o łądowanie AC, mam wallboxa 3f 22kw i max co widziałem to ok 7.5kw, jakl to u Was wygląa jest pełna 11kw ? Musze sprawdzic jeszcze na słupku i na Habu co pokaże...
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Mam pytanie o łądowanie AC, mam wallboxa 3f 22kw i max co widziałem to ok 7.5kw, jakl to u Was wygląa jest pełna 11kw ? Musze sprawdzic jeszcze na słupku i na Habu co pokaże...
Po pierwsze sprawdź czy masz wszystkie 3 fazy bo 7,5 sugeruje że może ładować się tylko z dwóch. Po drugie sprawdź czy w menu samochodu nie masz ustawionego ograniczenia mocy ładowania AC.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
Po pierwsze sprawdź czy masz wszystkie 3 fazy bo 7,5 sugeruje że może ładować się tylko z dwóch. Po drugie sprawdź czy w menu samochodu nie masz ustawionego ograniczenia mocy ładowania AC.
wallbox wskazuje ze korzysta z trzech podaje 16A na nim (a może dać do 32A bo to 22kw), moc nie jest ograniczona w aucie, sprawdze na innym evse...
 

pbr

Posiadacz elektryka
wallbox wskazuje ze korzysta z trzech podaje 16A na nim (a może dać do 32A bo to 22kw), moc nie jest ograniczona w aucie, sprawdze na innym evse...
leci zawsze 11 chyba że coś jest nie tak z siecią, u szwagra napięcie w sieci jest niższe i tam idzie koło 10-10,2. Podjedź do słupka AC gdzieś na mieście, jak będzie szło 11 to coś nie tak z twoim EVSE/wallboxem lub napięciem na fazach, jak będzie szło 7.5 to coś nie tak z ładowarką pokładową.
 

pbr

Posiadacz elektryka
,
czy ktoś w Niro EV spotkał się z czymś takim podczas ładowania DC, że pomiędzy 81 a 82 procentem ładowania prędkość spada drastycznie do max 4 kW (widziałem już 2, 3 i 4kW) ? Nie zawsze to występuje, ale jest to napewno coś z autem a nie ładowarką. Sprawdzałem już na kilku ładowarkach - mam to zarówno na Kauflandzie przy 19kW, na Lidlowej 50kW jak i na Ionity przy pełnej mocy. Jak przerwę ładowanie i uruchomię ponownie, to wraca do normalnej prędkości.

Na AC nie wiem czy to się zdarza - za rzadko korzystam, a jak ładuję w domu długo to nie stoję wtedy przy aucie...
Tak, tak mają samochody z grupy Hyundaia. Bjorn na jednym filmów powiedział że prawdopodobnie samochód przeprowadza jakieś balansowanie napięcia w pakietach w celu ochrony baterii. Po 2-3 minutach powinno wskoczyć na 22kW.
 

adamusek

Posiadacz elektryka
leci zawsze 11 chyba że coś jest nie tak z siecią, u szwagra napięcie w sieci jest niższe i tam idzie koło 10-10,2. Podjedź do słupka AC gdzieś na mieście, jak będzie szło 11 to coś nie tak z twoim EVSE/wallboxem lub napięciem na fazach, jak będzie szło 7.5 to coś nie tak z ładowarką pokładową.
w domu nie widze więcej niż 10.5 na Habu SE, wallbox poszedł do sąsiada z Leafem ;)
 
Top