Nadchodzi zmiana w UX Tesli

Bronek

Pionier e-mobilności
Podoba mi się ta zmiana biegu automatycznie, pewnie przy każdym wciśniecu hamulca i zatrzymaniu będzie decydował czy zmienić kierunek czy nie.
Tego mi brakuje. Jest tylko przy starcie.
Istnieje pewne ryzyko. Trzeba być uważnym, bo czasem moze się pomylić lub nie zadziałać?
Bywa tak obecnie 1x na ok 50? Przydacsie ta muląca nieco ruszanie, opcja hamowania przed przeszkodą przy niskiej prędkości.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Chciałbym by ta zmiana biegów też pojawiła się w starej 3. Osobiście zrobiłbym retrofita do kierownicy bez dźwigni oraz kierunkowskazów
Ja z kolei bym retro fita zrobił w drugą stronę i wtedy mogę brać 3 HL performance.
 

Bartłomiej S

Posiadacz elektryka
Ja z kolei bym retro fita zrobił w drugą stronę i wtedy mogę brać 3 HL performance.
Zmiana biegów na kierownicy w Lampo była super. Jazdy na autostradzie + krajowe + miasto zmiany pasów to mega wygoda.

Jedyny minus przycisków to ronda ale wtedy one występują rzadziej.

Natomiast ja zawsze jestem skrajnym entuzjastą wszelkich zmian i innowacji wiec mniej obiektywne jest moje zdanie.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Zmiana biegów na kierownicy w Lampo była super. Jazdy na autostradzie + krajowe + miasto zmiany pasów to mega wygoda.

Jedyny minus przycisków to ronda ale wtedy one występują rzadziej.

Natomiast ja zawsze jestem skrajnym entuzjastą wszelkich zmian i innowacji wiec mniej obiektywne jest moje zdanie.
Szkoda, że nie dali wyboru, tak jak z yoke, ktoś lubi inaczej bierze yoke, ktoś woli po staremu bierze tradycyjną kierę.
 

daniel

Señor Meme Officer
Fajnie to wygląda.
Szczerze mówiąć to jakoś tak bardziej volkswagenowo, gdzie dodali mnóstwo animowanych przejść między ekranami. W Windowsie wyłączam te wszystkie animacje, bo tylko spowalniają i denerwują.
No nic, zobaczymy jak będzie.
 
Top