SEXY buttons

pmlody

Pionier e-mobilności
Paczka przyjdzie UPS. Ja zamówiłem we wtorek i w piatek miałem. VAT nie i cło także nie zostało naliczone. W EU sprzedaż
On jest w UK;)
 

nabrU

Moderator

poochaty

Posiadacz elektryka
Szybkie pytanie. Czy posiadajac samego commandera można z poziomu aplikacji zmieniać np temperaturę w tylnim rzędzie siedzeń? Chodzi mi o to, żeby dzieci sobie zmieniały z telefonu i nie zawracały mi głowy.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Szybkie pytanie. Czy posiadajac samego commandera można z poziomu aplikacji zmieniać np temperaturę w tylnim rzędzie siedzeń? Chodzi mi o to, żeby dzieci sobie zmieniały z telefonu i nie zawracały mi głowy.
Da się podgrzewanie siedzeń, on/off wentylacji, ale chyba temperatury nawiewu nie.
 

Attachments

  • Screenshot_2024-04-25-23-17-39-854-edit_com.enhauto.buttons.jpg
    Screenshot_2024-04-25-23-17-39-854-edit_com.enhauto.buttons.jpg
    217,2 KB · Liczba wyświetleń: 6

STMS

Pionier e-mobilności
ja się skusiłem na promocję samego Commandera - głównie pod podgrzewanie baterii a przy okazji sprawdzenie czy wyłączenie silnika przedniego lub tylego pomaga oszczędzić energię na trasie

czekamy jak dojdzie

PS. który wyłączać - przedni czy tylni - który słabszy ?
 

inter

Pionier e-mobilności
ja się skusiłem na promocję samego Commandera - głównie pod podgrzewanie baterii a przy okazji sprawdzenie czy wyłączenie silnika przedniego lub tylego pomaga oszczędzić energię na trasie

czekamy jak dojdzie

PS. który wyłączać - przedni czy tylni - który słabszy ?
W Y i 3 tylko przedni. Zawsze działa napęd tylni.
Przedni włącza sie przy szybkim przyśpieszaniu i sytuacji awaryjnej.
Silnik tylny: Silnik synchroniczny prądu przemiennego z magnesami trwałymi, chłodzony cieczą, z układem sterującym VFD.
Silnik przedni (pojazdy z napędem AWD): Silnik elektryczny asynchroniczny, chłodzony cieczą, z układem sterującym VFD.
 

pmlody

Pionier e-mobilności
W Y i 3 tylko przedni. Zawsze działa napęd tylni.
Przedni włącza sie przy szybkim przyśpieszaniu i sytuacji awaryjnej.
Silnik tylny: Silnik synchroniczny prądu przemiennego z magnesami trwałymi, chłodzony cieczą, z układem sterującym VFD.
Silnik przedni (pojazdy z napędem AWD): Silnik elektryczny asynchroniczny, chłodzony cieczą, z układem sterującym VFD.
U mnie tylny odłączył. Chyba. W każdym razie 0kW na niego idzie w czasie jazdy.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
U mnie tylny odłączył. Chyba. W każdym razie 0kW na niego idzie w czasie jazdy.
Odłączenie silnika z magnesami stałymi polega na tym że falownik cały czas pracuje i precyzyjnie generuje pole magnetyczne neutralizujące to wytwarzane przez poruszające się magnesy stałe. Silnik nie generuje mocy ale jednak jakiś niewielki prąd płynie. Takie coś w samochodzie wymaga mocy rzędu 10W-300W. Do wyłaczenia indykcyjnego potrzeba 0W
 

Najnowsze dyskusje

Top