Dylemat RWD vs AWD był kiedyś łatwiejszy, bo różnice były jasne - zasięg, rodzaj baterii, przyspieszenie, trakcja.
Teraz, z tego co rozumiem, to:
Więc kupując LR RWD mogę mieć zarówno fabryczny hak jak i zostaje kasa na przejechanie jakichś 17 tysięcy kilometrów w przypadku ładowania w domu...
Czy AWD jest tego warte w tym wypadku? Z tego co czytałem Tesla sobie nieźle radzi ze ślizganiem dzięki oprogramowaniu.
Teraz, z tego co rozumiem, to:
- rodzaj baterii jest taki sam
- zasięg jest wręcz na korzyść RWD LR
- RWD LR jest tylko 0.9 sekundy wolniejsze do setki od AWD a nie 1.9 sekundy
- RWD LR mniej waży
- największa różnicą pozostaje trakcja
Więc kupując LR RWD mogę mieć zarówno fabryczny hak jak i zostaje kasa na przejechanie jakichś 17 tysięcy kilometrów w przypadku ładowania w domu...
Czy AWD jest tego warte w tym wypadku? Z tego co czytałem Tesla sobie nieźle radzi ze ślizganiem dzięki oprogramowaniu.