Ja tam wcale tak nie wolę. Jedynie stanowiska powinny być przystosowane pod inaczej niż w Tesli umieszczone porty. Ogólnie dostępna porządna usługa w przyzwoitej cenie, to konkurencja, a to oznacza, że z czasem GW, Ionity itd. będą musiały się podciągnąć.Oczywiście wolałbym, żeby był wyłącznie dla Tesli
Masz rację - z punktu widzenia ogólnego dobra EV. Natomiast dla posiadaczy Tesli lepiej nie mieć konkurencji przy ładowarkach, szczególnie, że inne EV mogą zakłócać prognozowanie zajętości stanowisk itp. - nie mówiąc o większym ruchu.Ja tam wcale tak nie wolę. Jedynie stanowiska powinny być przystosowane pod inaczej niż w Tesli umieszczone porty. Ogólnie dostępna porządna usługa w przyzwoitej cenie, to konkurencja, a to oznacza, że z czasem GW, Ionity itd. będą musiały się podciągnąć.
Gdyby groziło nam, że da się po PL poruszać wyłącznie przy użyciu SuC rozmieszczonych tak, że do najbliższego masz nie więcej niż 50km - miałbyś rację. Fajnie było by mieć swoje klubowe ładowarki dla wybranych. Niestety tak nie jest i nie będzie w dającej się przewidzieć przyszłości.Natomiast dla posiadaczy Tesli lepiej nie mieć konkurencji przy ładowarkach
Akurat przy takich założeniach, tj. odległość pomiędzy SuC <50km, mogłoby nie być ograniczeń Tesla/nie-Tesla. Tak jak to ma miejsce w Europie Zachodniej.Gdyby groziło nam, że da się po PL poruszać wyłącznie przy użyciu SuC rozmieszczonych tak, że do najbliższego masz nie więcej niż 50km - miałbyś rację. Fajnie było by mieć swoje klubowe ładowarki dla wybranych. Niestety tak nie jest i nie będzie w dającej się przewidzieć przyszłości.