Juniper - czy warto czekać?

inter

Pionier e-mobilności
może tak być jak napisałeś.
pamiętasz może kiedy wprowadzili 3 LR RWD przed premierą 3HL?

Wie ktoś jak rozpoznać po VIN czy TMY MA hw3 czy hw4?
Po VIN raczej nie, jedynie po kamerach, czy mają czerwone oczko.
Podobno 12 cyfra VIN literka R.
Podobno od tego numeru jest HW4 447###
 
Last edited:

chris89

Posiadacz elektryka
Zostawię to tylko dla tych dla których HL to tylko wentylowane fotele :) zapewne podobne zmiany będą w Juniper. To czy czekać, czy kupić coś innego zależy już od Was. Ja np. stwierdziłem, że wolę mniejszy bagażnik i kupić 3P. Miejsce z tyłu mi obojętne bo dzieciaki mieszczą się czy tu czy tu. Jeżdżąc tego samego dnia 3RWD i YP poczułem, że pomiędzy tymi autami jest przepaść i zdecydowanie nie chcę starszego modelu w imię większej ilości miejsca.
 

Attachments

  • IMG_2547.png
    IMG_2547.png
    447,7 KB · Liczba wyświetleń: 51
  • IMG_2548.png
    IMG_2548.png
    444,4 KB · Liczba wyświetleń: 51
  • IMG_2549.png
    IMG_2549.png
    1 MB · Liczba wyświetleń: 51
Last edited:

ypl

Pionier e-mobilności
Zostawię to tylko dla tych dla których HL to tylko wentylowane fotele :) zapewne podobne zmiany będą w Juniper. To czy czekać, czy kupić coś innego zależy już od Was. Ja np. stwierdziłem, że wolę mniejszy bagażnik i kupić 3P. Miejsce z tyłu mi obojętne bo dzieciaki mieszczą się czy tu czy tu. Jeżdżąc tego samego dnia 3RWD i YP poczułem, że pomiędzy tymi autami jest przepaść i zdecydowanie nie chcę starszego modelu w imię większej ilości miejsca.
Nie dla każdego opcja mniej miejsca jest możliwa, ja teraz gdybym kupował brałbym Ygreka, bo bagażnik w trójce uniemożliwiałby mi jakikolwiek wyjazd. Jeżeli mieścisz się do trójki to zawsze trójka będzie lepszym wyborem, bo ma większy zasięg od ygreka, niezależnie czy przed lift czy po lift.
 

JED 3City

Fachowiec
Zostawię to tylko dla tych dla których HL to tylko wentylowane fotele :) zapewne podobne zmiany będą w Juniper. To czy czekać, czy kupić coś innego zależy już od Was. Ja np. stwierdziłem, że wolę mniejszy bagażnik i kupić 3P. Miejsce z tyłu mi obojętne bo dzieciaki mieszczą się czy tu czy tu. Jeżdżąc tego samego dnia 3RWD i YP poczułem, że pomiędzy tymi autami jest przepaść i zdecydowanie nie chcę starszego modelu w imię większej ilości miejsca.
Między 3HL a Y, jedynie dwie rzeczy były zauważalne dla mnie: wentylacja (MEGA wydajna) i tylny ekran.
I tylko pierwsza ma dla mnie znaczenie, bo po namyśle, ten monitorek dla dzieci robi więcej złego niż dobrego (ich pozycja).
Cała reszta MEGA na korzyść Y.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Między 3HL a Y, jedynie dwie rzeczy były zauważalne dla mnie: wentylacja (MEGA wydajna) i tylny ekran.
I tylko pierwsza ma dla mnie znaczenie, bo po namyśle, ten monitorek dla dzieci robi więcej złego niż dobrego (ich pozycja).
Cała reszta MEGA na korzyść Y.
Na tej liście wiele rzeczy się powtarza, jeżeli wyciszenie jest dużo lepsze to duży plus, ale powiem tak, ja mam piątkę g31, bardzo dobrze wyciszony samochód, i to ma znaczenie ale jeżeli jeździmy w Niemczech z prędkościami około 180 km/h, różnica między ygrekiem a bmw to jest przepaść. Natomiast w Polsce tyle nie można jeździć to raz, a dwa jazda elektrykiem z takimi prędkościami nie ma sensu. Przy prędkościach legalnych w Polsce i mających sens w przypadku elektryka czyli realnie max 130, różnicy ja nie widzę praktycznie żadnej, ale ja nie jeżdżę nigdy sam w trasie, zazwyczaj coś gra, i w jednym i w drugim aucie jest bardzo dobre audio z którego korzystamy, dodatkowo dzieci generują jakieś dźwięki, ich telefony na których grają też generują dźwięki, żona generuje też dźwięki. W moim przypadku ten argument całkowicie odpada, dlatego też mając dużo lepiej wyciszone auto, jeżdżę ygrekiem, a bmw zapuszcza korzenie w garażu. Kwestia wentylacji foteli to też sprawa indywidualna, ja mając trójkę dzieci, którym parę razy się sok słodki rozlał na fotel, o czekoladzie nie wspomnę, plus jak bmw z salonu odebrałem, na pierwszym wyjeździe średni syn, tak się zrzygał, że stanęliśmy na poboczu i nie wiedzieliśmy z żoną jak się za to zabrać. Niestety ma chorobę lokomocyjna, to wtedy się dowiedziałem o tym. Dlatego ja narwzie póki mam małe dzieci nie chciałbym perforowanej tapicerki skórzanej, ja wiem, że wszystko w teorii można posprzątać ale ja wolę gładką skórę. Jak widać każdy ma inny kontekst użycia auta.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
i to ma znaczenie ale jeżeli jeździmy w Niemczech z prędkościami około 180 km/h, różnica między ygrekiem a bmw to jest przepaść
zwróciłeś uwagę na dość istotny fakt i rzeczywiście wyciszenie ma duże znaczenie przy wysokich prędkościach, których w EV nigdy nie osiągam ;) decydując się na EV jesteśmy wręcz skazani na jazdę zgodnie z przepisami.
 

JED 3City

Fachowiec
zwróciłeś uwagę na dość istotny fakt i rzeczywiście wyciszenie ma duże znaczenie przy wysokich prędkościach, których w EV nigdy nie osiągam ;) decydując się na EV jesteśmy wręcz skazani na jazdę zgodnie z przepisami.
Nie jesteśmy.
 

ypl

Pionier e-mobilności
Nie jesteśmy.
Można jeździć jak kto uważa, może ktoś na sygnale jedzie 😉
Tyle, że w elektryku do celu dojedzie i tak później bo swoje będzie musiał odstać na ładowarce. Także biorąc pod uwagę czas dojazdu do celu to zdecydowanie 120 do 130 vmax.
 

Jozin von Bazin

Posiadacz elektryka
Między 3HL a Y, jedynie dwie rzeczy były zauważalne dla mnie: wentylacja (MEGA wydajna) i tylny ekran.
To są pierdoły, a nie różnice.
Różnice to o wiele lepsze wyciszenie i o wiele lepsze, komfortowe zawieszenie w 3. Jeździłem ostatnio 3 z autostradowymi prędkościami i to naprawdę jest bardzo komfortowe auto.
 
Top