Ciekawe jak "ciężkim" na co dzień autem jest 3P patrząc na komfort, profil opony, zestrojenie i to okrutne przyspieszenie? Zastanawiam się nad nim zamiast 3 LR AWD do jazd w koło komina i syna do przedszkola zawieźć
Niski środek ciężkości sprawia że właśnie klei się do drogi. Jest bardzo stabilny przy niskich jak i wysokich prędkościach(ALE nie jestem w 100% pewien czy to też nie kwestia opon)
Ma tendencję do podsterowności w niskich prędkościach, przy wyższych robi się lekko nadsterowny. Mówimy o jeździe w trybie "cywilnym"
Inna bajka jest w trybie "track mode" - leci bokiem bez problemu. Mało powiedziane wręcz.
Bardzo fajna jest praktycznie idealna proporcja rozłożenia masy ok. 49:51(z drobnymi różnicami)
Jest sporo sztywniejszy niż LR czy RWD, ale mimo to nadal jest komfortowym autem.
A, mówie o "starej" TM3P
Nowa podobno jest jeszcze lepiej wyważona.