Model 3 performance właśnie dropnął

lvlthn

Pionier e-mobilności
A to nie jest tak że najpierw lawety jadą Belgia Zeebruge->Wyszków*( nie wiem czy to ich aktualny parking) a później dystrybucja kraj? Dlatego może Ząbki są pierwsze.
 

ml000

Zadomawiam się
Katowice wydają resztki i są w trakcie przeprowadzki na nowy salon, dlatego (raczej) dokumenty ogarnia Warszawa
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W Warszawie jest aktualnie ekipa z Katowic na szkoleniu, bo rozmawiałem jak byłem w serwisie w zeszłym tygodniu. Pytali czy będę do nich przyjeżdżał, bo mam tą samą odległość. Zasugerowałem, że mam nadzieję nie mieć takiej potrzeby 🤣✌️😎
 

zalceson

Nowy na Forum
Ciekawe jak "ciężkim" na co dzień autem jest 3P patrząc na komfort, profil opony, zestrojenie i to okrutne przyspieszenie? Zastanawiam się nad nim zamiast 3 LR AWD do jazd w koło komina i syna do przedszkola zawieźć :)
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Ciekawe jak "ciężkim" na co dzień autem jest 3P patrząc na komfort, profil opony, zestrojenie i to okrutne przyspieszenie? Zastanawiam się nad nim zamiast 3 LR AWD do jazd w koło komina i syna do przedszkola zawieźć :)
Niski środek ciężkości sprawia że właśnie klei się do drogi. Jest bardzo stabilny przy niskich jak i wysokich prędkościach(ALE nie jestem w 100% pewien czy to też nie kwestia opon)
Ma tendencję do podsterowności w niskich prędkościach, przy wyższych robi się lekko nadsterowny. Mówimy o jeździe w trybie "cywilnym"
Inna bajka jest w trybie "track mode" - leci bokiem bez problemu. Mało powiedziane wręcz.
Bardzo fajna jest praktycznie idealna proporcja rozłożenia masy ok. 49:51(z drobnymi różnicami)

Jest sporo sztywniejszy niż LR czy RWD, ale mimo to nadal jest komfortowym autem.

A, mówie o "starej" TM3P
Nowa podobno jest jeszcze lepiej wyważona.
 
Last edited:

kower

Fachowiec
Pierwsza rejestracja nowego M3P w Polsce czy ktoś mnie ubiegł? 15:50 ;)
Byle do odbioru...
20240612_160350~2.jpg
Podobno nie ma jeszcze danych homologacyjnych w Polsce wprowadzonych. Pani musiała wpisywać wszystko ręcznie, a i tak jakiś problem był z mocą, ponieważ takich danych nie ma w certyfikacie zgodności.
20240611_125629~2.jpg
Głupio byłoby wpisać 65kW, ale może wtedy ubezpieczenie tańsze ;)
 
Top