Model 3 performance właśnie dropnął

kower

Fachowiec
Wrzucaj zdjęcia jakości poskładania: górne krawędzie drzwi, spasowanie szyb względem siebie (dach oraz słupek B, napisz czy np na kostce czy innym polbruku trzeszczy tak jak pozostałe 3HL.
Czy klapa bagażnika nie odstaje od słupka C?
Nawet na zdjęciach wydaje się że widać inną szparę maski z prawej i z lewej strony...
Postaram się wrzucić jutro, bo dziś już nie mam siły.
Nic nie skrzypi, w jestem wyczulony. Wentylator od chłodzenia foteli mocno słuchać, ale to w każdym HL.
Odległości przy masce są równe na oko. Zdjęcie masz z boku jak TomRS już wspomniał.
Jakie opony macie ostatecznie? Michelin czy Pirelli?
Pirelli P zero. Bałem się tych 20" dość mocno, ale o dziwo jest bardzo komfortowo.
20240620_210912~2.jpg

Wiele recenzji wskazywało, że jest wyraźna różnica między ustawieniem zawieszenia na sport i standard. U mnie prawie nic nie czuć.
Po odbiorze pierwsze kilometry były dość nieprzyjemne - samochód jechał jak po tarce. Nie chodzi o sławne wibracje na kierownicy powyżej 100km/h.
Poprawiło się zdecydowanie po przełączeniu na sport, a po kolejnych kilometrach było już lepiej też na standardzie.
Mam dziwne wrażenie, że musiał się rozruszać po miesiącu stania na statku (a przecież wyprodukowany był już prawie 2 miesiące temu).

Ogólnie bardzo pozytywne jak na pierwszy dzień.
 

cooler

Pionier e-mobilności
@cooler nie czepiaj się “ten typ tak ma”,
wiadomo przecież, że to nie Toyota. 😉
Jakby chciał te milimetrowe szczeliny to by tesli nie kupował. 👍🤣
Heh, Toyota to nie jest dobry przykład, bo też robiona w USA (na odwal). Sam musiałem wiele rzeczy jak wyciszenie i spasowanie poprawiać na początku. Natomiast VW Polo mr 2019 jest o niebo lepiej spasowane niż moja Tesla.
Pytam się bo myślę nad zamianą mojego psuja na Performance, ale nie wiem czy przeżyłbym gdyby Performance był tak samo na odwal zrobiony jak mój (a robią przecież w tej samej fabryce w USA).
LR i RWD (Chiny) były by idealne (świetnie poskładane) ale mi nie pasują ze względu na zbyt miękką zawiechę oraz szereg ograniczeń w stosunku do mojej (plus już na forum ludzie narzekają na wibracje i hałas ze środka). Już sam fakt regulacji twardości w Performance powoduje że jest to jedyna sensowna opcja.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Pewnie opony musiały się przetrzeć i rozruszać - najważniejsze, że się poprawiło 👍 Super, źe jesteś zadowolony 🤗
Dokładnie, mam wielkiego ciężkiego ICE na trasy i jak postoi parę tygodni to na początku póki opony się nie nagrzeją i nie ułożą to jazda jest nieco na kwadratowo. Po kilkunastu km, zwłaszcza na trasie ładnie się układa. Im mniejszy profil tym gorzej to czuć.
 

kower

Fachowiec
Heh, Toyota to nie jest dobry przykład, bo też robiona w USA (na odwal). Sam musiałem wiele rzeczy jak wyciszenie i spasowanie poprawiać na początku. Natomiast VW Polo mr 2019 jest o niebo lepiej spasowane niż moja Tesla.
Pytam się bo myślę nad zamianą mojego psuja na Performance, ale nie wiem czy przeżyłbym gdyby Performance był tak samo na odwal zrobiony jak mój (a robią przecież w tej samej fabryce w USA).
LR i RWD (Chiny) były by idealne (świetnie poskładane) ale mi nie pasują ze względu na zbyt miękką zawiechę oraz szereg ograniczeń w stosunku do mojej (plus już na forum ludzie narzekają na wibracje i hałas ze środka). Już sam fakt regulacji twardości w Performance powoduje że jest to jedyna sensowna opcja.
Tylko performance na rynek amerykański jest z USA. Nasze są z Szanghaju.
Możesz oczekiwać takiej samej jakości co highland RWD i LR.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Tylko performance na rynek amerykański jest z USA. Nasze są z Szanghaju.
Możesz oczekiwać takiej samej jakości co highland RWD i LR.
To świetna wiadomość! Oglądałem auta made in Shanghai I są o niebo lepiej wykonane, w sumie wzorowo w stosunku do USA. Dzięki za info.
 
Last edited:
Top