Model 3 performance właśnie dropnął

autorus

Posiadacz elektryka
No właśnie bo tak nie jest, bo jak zauważył słusznie jeden z kolegów, silniki są dwa i nie uzyskują swojej mocy maksymalnej jednocześnie, a po drugie akumulator trakcyjny może max oddać 415 kW o ile dobrze pamiętam
Ja tylko odczytałem z dowodu rejestracyjnego.

Tez mam termin w aplikacji na środę odbiór 11.45. Pozdrawiam.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Dlatego są tez różnice, miedzy wersja USA a Chińską.
USA ma inna baterię i może oddać większą moc.
Ale nie ma to obecnie sensu, bo sąsiedzi z DE lepsze wyniki niż my(np. 0-100kmh), a też mają wersje z Chin.

Fakt, moja ma dopiero parę km na liczniku, więc może to kwestia limitowania mocy(ale raczej wątpie)
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ale nie ma to obecnie sensu, bo sąsiedzi z DE lepsze wyniki niż my(np. 0-100kmh), a też mają wersje z Chin.

Fakt, moja ma dopiero parę km na liczniku, więc może to kwestia limitowania mocy(ale raczej wątpie)
Rozladuj do 1-2% i naladuj do pelna AC. Rozgrzej baterie przygotowujac auto do wyjazdu i zmierz jeszcze raz.
 

chris89

Posiadacz elektryka
Ale 461 to kW nie KM. Dokładnie to maksymalna moc netto silnika (kW). Czyli km to 626,96 :)

Tylko, że sama Tesla podaje na ich stronie, że 3P ma 460 koni (zakładam, że tyle jest dostępne z tych 627 które posiadają silniki). Może w 3LR również jest niej dostępne z tych 498 🤔. Ciężko to policzyć. Moja 550i miała coś 1800kg i 450 koni, 4.4 do setki. To by mniej więcej pasowało, ale jak 3P z 460 koni robi 3.1 do setki to nie wiem bo też swoje waży. Trzeba by chyba naprawdę na hamowni sprawdzić ile jest rzeczywiście dostępne.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Ja będę zamawiał hak przy odbiorze
Można zamówić już po odbiorze? Wszystkie TM3P są przygotowane do dołożenia haka? Poprzednio w Tm3LR trzeba było zaznaczyć na etapie zamawiania...
Jeżeli tak jest to następny plus dla TM3P HL.
 
Top