Viallos pamiętam , że Ty na chłodno analizowałes q4.
Pamiętam, że jako zakup na auto numer 2 czy 3 w rodzinie to nawet pochlebnie się wypowiadałes.
Obecnie zmiana w ofercie jest zasadnicza.
Bateria 80 zamiast 50 kw.
No i sline w skórze matrixy.
Czy tylny napęd dyskwalifikuje auto.
A może zimowe warunki go nie pogrzebiá.
?
Na suchym to uwielbiam tylny napęd.
Jestem pokoleniem , który zaczynało od wyścigówki 126.
Opony były w nim hehe caloroczne
Jeżdżę w trasach także busami, jazda 110 do 120 wtedy jest optymalna.
We Włoszech mamy stalą bazę jak wracamy z usług pod Wenecją
Po śniadaniu część ekipy rusza crafterem a część osobowką.
Do centrum Pl.
Wychodzi różnicy około godziny.
Przez Niemcy osobowká do Monachium czy do Beneluxu to wiadomo zaoszczędzi sie z dwie godziny minimum
Pomijam fakt ładowania, płynna jazda i defensywna przy v 110 120 jest wręcz odprezajaca
Pamiętam, że jako zakup na auto numer 2 czy 3 w rodzinie to nawet pochlebnie się wypowiadałes.
Obecnie zmiana w ofercie jest zasadnicza.
Bateria 80 zamiast 50 kw.
No i sline w skórze matrixy.
Czy tylny napęd dyskwalifikuje auto.
A może zimowe warunki go nie pogrzebiá.
?
Na suchym to uwielbiam tylny napęd.
Jestem pokoleniem , który zaczynało od wyścigówki 126.
Opony były w nim hehe caloroczne
Jeżdżę w trasach także busami, jazda 110 do 120 wtedy jest optymalna.
We Włoszech mamy stalą bazę jak wracamy z usług pod Wenecją
Po śniadaniu część ekipy rusza crafterem a część osobowką.
Do centrum Pl.
Wychodzi różnicy około godziny.
Przez Niemcy osobowká do Monachium czy do Beneluxu to wiadomo zaoszczędzi sie z dwie godziny minimum
Pomijam fakt ładowania, płynna jazda i defensywna przy v 110 120 jest wręcz odprezajaca
Last edited: