Audi Q4 e-tron / opinie

galux20

Zadomawiam się
Viallos pamiętam , że Ty na chłodno analizowałes q4.
Pamiętam, że jako zakup na auto numer 2 czy 3 w rodzinie to nawet pochlebnie się wypowiadałes.
Obecnie zmiana w ofercie jest zasadnicza.
Bateria 80 zamiast 50 kw.
No i sline w skórze matrixy.
Czy tylny napęd dyskwalifikuje auto.
A może zimowe warunki go nie pogrzebiá.
?
Na suchym to uwielbiam tylny napęd.
Jestem pokoleniem , który zaczynało od wyścigówki 126.
Opony były w nim hehe caloroczne
Jeżdżę w trasach także busami, jazda 110 do 120 wtedy jest optymalna.
We Włoszech mamy stalą bazę jak wracamy z usług pod Wenecją
Po śniadaniu część ekipy rusza crafterem a część osobowką.
Do centrum Pl.
Wychodzi różnicy około godziny.
Przez Niemcy osobowká do Monachium czy do Beneluxu to wiadomo zaoszczędzi sie z dwie godziny minimum
Pomijam fakt ładowania, płynna jazda i defensywna przy v 110 120 jest wręcz odprezajaca
 
Last edited:

TomiB

Fachowiec
Viallos pamiętam , że Ty na chłodno analizowałes q4.
Pamiętam, że jako zakup na auto numer 2 czy 3 w rodzinie to nawet pochlebnie się wypowiadałes.
Obecnie zmiana w ofercie jest zasadnicza.
Bateria 80 zamiast 50 kw.
No i sline w skórze matrixy.
Czy tylny napęd dyskwalifikuje auto.
A może zimowe warunki go nie pogrzebiá.
?
Na suchym to uwielbiam tylny napęd.
Jestem pokoleniem , który zaczynało od wyścigówki 126.
Opony były w nim hehe caloroczne
Jeżdżę w trasach także busami, jazda 110 do 120 wtedy jest optymalna.
We Włoszech mamy stalą bazę jak wracamy z usług pod Wenecją
Po śniadaniu część ekipy rusza crafterem a część osobowką.
Do centrum Pl.
Wychodzi różnicy około godziny.
Przez Niemcy osobowká do Monachium czy do Beneluxu to wiadomo zaoszczędzi sie z dwie godziny minimum
Pomijam fakt ładowania, płynna jazda i defensywna przy v 110 120 jest wręcz odprezajaca
Mam ID.5 (bliźniak z Q4) też z napędem tylko na tył, 204 KM. Przejechane ponad 30 tyś km. Tylny napęd to nie problem. Jeździmy 2 lata i jest OK. Z tyłu ma szersze opony niż z przodu, dobry rozkład masy a resztę załatwiają układy trakcji.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Viallos pamiętam , że Ty na chłodno analizowałes q4.
Pamiętam, że jako zakup na auto numer 2 czy 3 w rodzinie to nawet pochlebnie się wypowiadałes.
Tak analizowałem bo jestem fanem Audi a skończyłem z dwoma Teslami na razie.
Wydaje mi się że zawsze były 2 opcje baterii i ta większa również, ale jak dla mnie ten samochód na tak długie trasy dyskwalifikuje zbyt duże zużycie na autostradzie. Tyle że ze ja jeżdżę 'jak dieslem' więc okolice 140-150 non stop.
 

Robin_1

Zadomawiam się
Żona odbiera swoje q4 w środę. W miarę dopasiona wersja. 286KM quattro. Jazda w większości w koło komina. Myślę że się sprawdzi.
 

galux20

Zadomawiam się
Quatro to przypadek?
Czy mieliście okazję porównać z rwd?
My ten najem traktujemy jak możliwość przekonania się do e.
Przy okazji sprawdzenia zalet Quatro.
 

Robin_1

Zadomawiam się
Nie przypadek. Świadoma decyzja. Dostałem na kilka dni do testowania wersję poprzednią z Quattro i bez. Różnica na mokrym była duża. Dopłata bardzo mała. Dlatego wolałem napęd na obie osie a zrezygnowałem z pompy ciepła. Zasięg nie jest kluczowy. I Quattro ma lepszą moc ładowania DC, (175KW vs. 135kW) (to w wypadku jak by nam się czasem zamarzyło pojechać gdzieś dalej).
Jedyne co musze wymienić to koła, bo auto zostało kupione na 19", co uważam nie pasuje totalnie do wyglądu tego samochodu.
 
Last edited:

Robin_1

Zadomawiam się
I już widze że pierwszy błąd przy konfiguracji. Trzeba było dobrac pakiet Dynamic Plus i koła 21 cali. Człowiek sie uczy na błędach.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Hehe, moja żona doktorat z konfiguratora Audi robiła ... nie da sie. Bo okazuje sie że potrafią nawet zmienić zawartość pakietów pomiędzy dostawami.
Pamiętam jak znajomy dealer dzwonił czy nie chce super atrakcyjnej ceny na Q3 bo zamówili kilkanaście na salon z pakietem Comfort w którym były zawsze czujniki parkowania, a przyszły bez ... bo się pakiet zmienił i ktoś nie dopatrzył.
Niektóre super wypasione bez czujników parkowania. ... joke!🤣🤣🤣

I tutaj chwale Teslę za przejżystość.
 
Top