czyszczenie i smarowanie zacisków hamulcowych

nabrU

Moderator
A nie jest czasem tak, że rozciągajmy tutaj winy jednego serwisu (pewnie franczyza) na całą markę. I nie, nie bronie tu Tesli. Niestety Tesla ma jeden serwis w Polsce więc co Ząbki zrobią źle, dostaje się całej Tesli.

Jak BMW czy Kia czy inny serwis spartoli sprawę to mówi się że BMW Iksiński jest zły czy Kia Kowalski w miescie X jest nieciekawa.
 

daniel

Señor Meme Officer
A nie jest czasem tak, że rozciągajmy tutaj winy jednego serwisu (pewnie franczyza) na całą markę. I nie, nie bronie tu Tesli. Niestety Tesla ma jeden serwis w Polsce więc co Ząbki zrobią źle, dostaje się całej Tesli.

Jak BMW czy Kia czy inny serwis spartoli sprawę to mówi się że BMW Iksiński jest zły czy Kia Kowalski w miescie X jest nieciekawa.
Problem jest systemowy. Z Niemiec dochodzą podobne sygnały. Sam miałem kiepskie doświadczenia.
 

nabrU

Moderator
Skoro tak, to po co takie rzeczy jak czyszczenie hamulców zlecać Tesli (skoro twierdzisz że są kiepscy), niech to zrobi jakiś niezależny warsztat. Ja zamówiłem roczny przegląd poza Teslą i to jako mobilny.
 

ztsgusz

Pionier e-mobilności
Problem jest systemowy. Z Niemiec dochodzą podobne sygnały. Sam miałem kiepskie doświadczenia.
Z tego co wiem kiedyś Tesla słynęła z dobrego podejścia do klienta. Tutaj przykład Bjorna, awarii Tesli Model X i reakcji Tesli w 2017 roku:

- w opisie:
Only a few days after I got Optimus Prime back, I went on a 1200 km road trip. And unfortunately, the car broke down again. Fortunately, Tesla booked a hotel for me, sent me a taxi and arranged a Model X loaner. I will make another video once Optimus Prime is back.

Niestety przy przechodzeniu na bardziej masową produkcję (3, Y) na jakimś szczeblu coś chyba poszło nie tak.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
A nie jest czasem tak, że rozciągajmy tutaj winy jednego serwisu (pewnie franczyza) na całą markę. I nie, nie bronie tu Tesli. Niestety Tesla ma jeden serwis w Polsce więc co Ząbki zrobią źle, dostaje się całej Tesli.

Jak BMW czy Kia czy inny serwis spartoli sprawę to mówi się że BMW Iksiński jest zły czy Kia Kowalski w miescie X jest nieciekawa.
Tesla sama prowadzi serwisy, franczyzami są body shopy. Wszędzie może zdarzyć się jakaś pomyłka ale moim zdaniem polityka Tesli zwiększa na to szanse. Skoro płacą około 30% mniej niż średnia na rynku ilu ogarniętych pracowników uda im się zebrać? Nawet jeśli znajdą zapaleńców to jak długo utrzymają ich u siebie? Ideami na dłuższą metę się nie wykarmisz.
 

daniel

Señor Meme Officer
Z tego co wiem kiedyś Tesla słynęła z dobrego podejścia do klienta. Tutaj przykład Bjorna, awarii Tesli Model X i reakcji Tesli w 2017 roku:
Pewnie pomaga to, że jesteś znanym YouTuberem.
Nie mogę znaleźć tego filmu, ale Kyle Conner opowiadał, że coś załatwiał w Rivianie i zerknął na ich ekran, a tam wielkimi czerwonymi literami było napisane na górze "PRIORITY CUSTOMER, CONTACT XXX YYY FIRST", gdzie było napisane nazwisko i numer telefonu.

Cybertrucki też podostawali najpierw celebryci, a kanał który oglądam regularnie musiał czekać o wiele dłużej mimo, że zamówienie złożyli jeszcze na prezentacji modelu i numer rezerwacji mieli dwucyfrowy. Także zawsze jest odpowiednia hierarchia dziobania.

EDIT: A Fisker nazwał MKBHD dzieciakiem i zbankrutował.

 
Last edited:

ztsgusz

Pionier e-mobilności
Problem jest systemowy. Z Niemiec dochodzą podobne sygnały. Sam miałem kiepskie doświadczenia.
Znalezione w wątku o wibracjach w Modelu 3 Highland: https://www.reddit.com/r/TeslaLounge/comments/1dafiyz
The Tesla tech that went on a test drive with me today was ridiculously rude, drove the car like he stole it and belittled me throughout the drive.
Z drugiej strony:
The advisor knows me by now (and he's a really nice guy, just like the other advisors that I dealt with) and he told a tech to go on a test drive with me.
Więc problemy z serwisem pojawiają się też w tym przypadku w Kanadzie - tutaj konkretnie ze zdecydowanie nieodpowiednim podejściem do klienta jednego z pracowników serwisu.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Jakikolwiek dobry mechanik.
 
Top