Moje wrażenia z jazdy próbnej

Halisep

Posiadacz elektryka
Z tego jak ja sobie porównywałem jak zastanawiałem się nad zmianą TmS na Tm3, to kokpit różni się tylko szerokością, a miejsca na nogi i na głowę jest tyle samo. W obu kolana wysoko podchodzą z tyłu. Większość z tej różnicy na długość to po prostu dłuższa maska. Bagażnik też może jest ciut dłuższy, ale jakoś niezbyt zauważalnie. Liftbackowa klapa bagażnika w TmS to duży plus.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Przy 3 osobach z tyłu, bardzo nie chciałbym być tą osobą w środku w przypadku TM3. Dla pełnowymiarowej osoby środkowe miejsce jest jak karny kocyk. Miejsca na nogi akurat jest tam najwięcej, ale zagłówek miałem między łopatkami. Mam 180 wzrostu.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
S to S . Choć ta nowa Trójeczka jest super .
Tylko brak automatycznych drzwi w Sce z przodu spowodował, że nie jej kupiłem.To najładniejsza Tesla ,ale HL też już nabrała wdzięku i jest ładna .
Niestety to kosztem Ygreka , najbardziej użytkowego i praktycznego i w rozsądnej cenie.

To że Tesle trzymają linie jest słuszne, bo są klasyczne i stonowane . Nie mają paszczy wieloryba jak kiedyś Audi czy dupy pawiana jak BMW, lub chrap pod światlami jak w Mercedesie.
S jest większa odczuwalnie w stosunku do Tm3 , jak tak ją odbierałem jeżdżąc i siedząc.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
S to S . Choć ta nowa Trójeczka jest super .
Tylko brak automatycznych drzwi w Sce z przodu spowodował, że nie jej kupiłem.To najładniejsza Tesla ,ale HL też już nabrała wdzięku i jest ładna .
Niestety to kosztem Ygreka , najbardziej użytkowego i praktycznego i w rozsądnej cenie.

To że Tesle trzymają linie jest słuszne, bo są klasyczne i stonowane . Nie mają paszczy wieloryba jak kiedyś Audi czy dupy pawiana jak BMW, lub chrap pod światlami jak w Mercedesie.
S jest większa odczuwalnie w stosunku do Tm3 , jak tak ją odbierałem jeżdżąc i siedząc.
Tak szczerze mówiąc to zastanawiam się między 3, Y i S. Każda ma jakieś plusy i minusy. Muszę się jeszcze przejechać Y i 3, żeby mieć porównanie.

Od Y odstrasza mnie trochę hałas w kabinie przy prędkościach autostradowych. Nie podoba mi się też kształt przednich reflektorów, ale z koleji bagażnik super, jest filtr hepa, ale znowu brak klimatyzacji chociaż dwustrefowej, gorsze zawieszenie niż TM3 i TMS.

Mam nadzieje, że w S jest ciszej niż w 3..

Sam już nie wiem. Pewnie skończy się na X5 (oby nie..)
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Ja sam dla siebie jestem ok z jedna strefa, ale jadac z rodzina to 2 sa dla mnie niezbedne, ale moge sie zgodzic ze to dziala roznie. TM3 patrzac po tym jak sie pakowalem na wakacje moze miec za maly bagaznik. Po wejsciu cła na samochody z Chin TM3 podrozeje pewnie o 40k, wiec roznica miedzy podstawowym S to bedzie juz tylko 160k. Tyle ze S ma swoje wady... Wazne dla mnie jest przewozenie 3 osob z tylu w TM3 moze byc z tym ciezko. Sam juz nie wiem, te 160-200 roznicy to dla mnie nie jest malo, ale auto kupuje na mnimum 5 lat, realnie pewnie z 10.
Przy Twoich wymaganiach ciekawą opcją może być ID7. Przestronność większa niż w TmS, więc rodzina bez problemu się pomieści, a cena bardziej zbliżona do Tm3.
Jeździłem nim przy 140km/h i było cicho. IMO ciszej niż w nowej TmS.
Zasięg przez te wymiary i masę jest mniejszy niż w Tm3 LR, ale z drugiej strony szybciej się ładuje.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Przy Twoich wymaganiach ciekawą opcją może być ID7. Przestronność większa niż w TmS, więc rodzina bez problemu się pomieści, a cena bardziej zbliżona do Tm3.
Jeździłem nim przy 140km/h i było cicho. IMO ciszej niż w nowej TmS.
Zasięg przez te wymiary i masę jest mniejszy niż w Tm3 LR, ale z drugiej strony szybciej się ładuje.
Planuje tez jazde probna ID.7 ale do VW ostatnio nie jestem przychylnie nastawiony.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Planuje tez jazde probna ID.7 ale do VW ostatnio nie jestem przychylnie nastawiony.
Ten jeden z serii ID jest akurat udanym modelem. Podobno inne się też poprawiły ale miałem okazję testować wersje których nie polecę nikomu
 
Top