Moje wrażenia z jazdy próbnej

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Ok, a jak postępować z innym leasingiem nie z tego standardowego przez strone Tesli?
Jak sklada sie zamowienie to tam wybierajac leasing nie widze mozliwosci wybrania innego banku.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
Wg mnie, Tesli najlepiej w białym.
Kiedyś był nawet za dopłatą
Szary, czy metalik czy nie, czy jasny szary czy ciemny itp to kolory dobre dla brudnych aut. I dla smutnych właścicieli.

De gustibus non disputantum i ja tęsknię za chromami, bo te czarne lamowki są wszędzie.
Teraz czy to kuchnia i krany czy kibel i kabiny, sklepy i ich wystroje itd. Wszędzie czerń jako wyko;czenie. Jak chińskie mundurki... Cóż moda i chyba se wargi i cycki zrobię ;-)
Dzieki, moje aktualne auto tez jest biale, wiec zeby zalapac sie na dotacje zostane przy tym kolorze :)
 

JM&JM

Posiadacz elektryka
Ok, a jak postępować z innym leasingiem nie z tego standardowego przez strone Tesli?
Jak sklada sie zamowienie to tam wybierajac leasing nie widze mozliwosci wybrania innego banku.
Zamawiasz, zaliczkujesz 1200 i załatwiasz niezależny leasing tak aby środki wpłynęły do Tesli do 7 dni od nadania numeru VIN
 

Pedr

Pionier e-mobilności
Ok, a jak postępować z innym leasingiem nie z tego standardowego przez strone Tesli?
Jak sklada sie zamowienie to tam wybierajac leasing nie widze mozliwosci wybrania innego banku.
Też miałem takie wątpliwości - wybierasz gotówkę, a potem i tak leasing wysyła oficjalne zamówienie na samochód i podaje dane do faktury.
 

eugtor

Posiadacz elektryka
Ok, przekonalem sie do bialej tapicerki, teraz tylko nie wiem czy bialy lakier czy stealth grey :(
Biała tapicerka wygląda super i wybrałbym jej jeśliby tylko w drzwiach nie było tej białej eko-skóry zamiast alcantary jak jest przy czarnej tapicerce 🤷‍♂️
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
S to inny samochód. Akurat tej trójstrefowej klimatyzacji trochę nie rozumiem, bo miałem już 2 i 3 strefy, a jak przychodzi co do czego, to używam 1. Natomiast jest tam trochę dodatkowych przydatnych rzeczy z ataptacyjnym zawieszeniem na czele. Zaleta/wada to wielkość i podobno nieco gorsze wykonanie niż w przypadku 3'ki.
Na pytanie czy warto dopłacić ~200k-300k, to pewnie nie, ale jak chcesz, stać cię, podoba ci się, to bierz.
 

CyanAppl16

Posiadacz elektryka
S to inny samochód. Akurat tej trójstrefowej klimatyzacji trochę nie rozumiem, bo miałem już 2 i 3 strefy, a jak przychodzi co do czego, to używam 1. Natomiast jest tam trochę dodatkowych przydatnych rzeczy z ataptacyjnym zawieszeniem na czele. Zaleta/wada to wielkość i podobno nieco gorsze wykonanie niż w przypadku 3'ki.
Na pytanie czy warto dopłacić ~200k-300k, to pewnie nie, ale jak chcesz, stać cię, podoba ci się, to bierz.
Ja sam dla siebie jestem ok z jedna strefa, ale jadac z rodzina to 2 sa dla mnie niezbedne, ale moge sie zgodzic ze to dziala roznie. TM3 patrzac po tym jak sie pakowalem na wakacje moze miec za maly bagaznik. Po wejsciu cła na samochody z Chin TM3 podrozeje pewnie o 40k, wiec roznica miedzy podstawowym S to bedzie juz tylko 160k. Tyle ze S ma swoje wady... Wazne dla mnie jest przewozenie 3 osob z tylu w TM3 moze byc z tym ciezko. Sam juz nie wiem, te 160-200 roznicy to dla mnie nie jest malo, ale auto kupuje na mnimum 5 lat, realnie pewnie z 10.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
W TMS na tylnej kanapie siedzi się bardzo nisko, podobnie jak w TM3, komfort podróży 3 osób z tyłu jest średni. No chyba że chodzi o dzieci to dadzą radę.
 
Top