Capri

No i jest oficjalnie. Taki Explorer "Coupe".
Sylwetka przypomina trochę połączenie Polestara 2 i C40, pod względem samego designu IMO ciekawszy niż ID.5 i Enyaq Coupe (z TMY to nawet już nie chcę porównywać...)
Ogólnie zapowiada się kolejna ciekawa pozycja na rynku
jak dla mnie wygląda bardzo fajnie :)
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Sorki, ale Ford mnie rozczarowuje... I nie chodzi o technikalia, platformę czy haptyczne przyciski. Po prostu 'kradnie' legendarne nazwy. Najpierw Mustang, który nie wygląda jak 'prawdziwy' Mustang, teraz Capri co nie przypomina w ogóle 'prawdziwego' Capri. Zerknijcie na komentarze pod tym tweetem. Słabo...
Zgadzam się w 100%. Rozumiem że te stare budy przy dzisiejszych założeniach są trudne do wykonania. Z jednej strony bezpieczeństwo, z drugiej bateria w podłodze która podwyższa auto, z trzeciej moda na crossovery i SUV'y.

Kupno elektryka w sedanie w rozsądnej cenie ogranicza się zasadniczo do TM3. No może BMW i4, Hyundai Ioniq6 jak ustrzelimy jakiś dobry rabat.

Mercedes pokazał nam że można zbudować auto elektryczne które wygląda fantastycznie, futurystycznie, a przy tym bardzo oszczędne. Po czym stwierdził "No ale to tylko taki koncept, pokazujemy wam że można takie zrobić, ale jak chcecie coś kupić to macie tu nasze samochody w kształcie jajka". No i jak się okazało te "jajka" nie sprzedają się tak jakby mercedes to sobie wymarzył
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Zgadzam się w 100%. Rozumiem że te stare budy przy dzisiejszych założeniach są trudne do wykonania. Z jednej strony bezpieczeństwo, z drugiej bateria w podłodze która podwyższa auto, z trzeciej moda na crossovery i SUV'y.
Okej, tylko dlaczego nazywać to Mustangiem czy Capri.
 

Kszychu

Pionier e-mobilności
Okej, tylko dlaczego nazywać to Mustangiem czy Capri.
Chciałem o to zahaczyć ale poniosło mnie w innym kierunku :D
O ile mach-e jeszcze nawiązuje wyglądem do aktualnych modeli mustanga tyle że z nadwagą. O tyle używanie nazwy capri w tym wypadku całkowicie nie rozumiem. W żadnym wypadku nie nawiązuje do klasycznego capri. Fanów klasycznej motoryzacji nie przekona. Jak na moje to skoro już muszą używać swoich klasycznych nazw to mogli pójść w coś co bardziej pasowałoby do tej nazwy. Focus chyba leżałby tu najbliżej
 

mALEK

Pionier e-mobilności
mysle, ze duzo sie nie pomyle z stwierdeniem, ze fani klasycznej motoryzacji, to glowna sila ruchu antyBEV ;) wiec podejrzeam, ze czy to przypomnina capri, bedzie dla nich najmniej tutaj istotne
 
Top