Jestem zadowolony z Tesli jako samochodu, natomiast sieć SuC w Polsce jest po prostu fatalna. Mało stanowisk, słabe przyłącza i siadająca bardzo pod obciążeniem moc ładowania. Nie rozumiem za bardzo słabej aktywności Tesli w tym temacie, gdyby uruchomili więcej lokalizacji i udostępnili je wszystkim markom elektryków, to z ich cenami za energię mieliby spore obłożenie skutecznie odbierając użytkowników konkurencji. Swoją drogą, nasza "perełka narodowa Orlen", chyba wziął sobie za punkt honoru rekordowo łupić na cenach sprzedawanej energii. Chcąc korzystać z 20 tys km darmowego ładowania które otrzymałem w prezencie od Tesli (chwała im za to) , często muszę modyfikować bezsensownie trasę (Poznań-Gdańsk przez Ciechocinek), czasem w ogóle nie ma możliwości skorzystania z SuC i trzeba się podpierać stacjami ładowania konkurencji (z reguły droższymi). Patrząc na zagęszczenie SuC w Niemczech czy Holandii, to jeszcze sporo nam brakuje, żeby w pełni wykorzystać potencjał tych samochodów. Dalszy wyjazd w Polsce wymaga już niestety z grubsza choćby zaplanowania.