Ale właśnie tutaj jest problem naszych sieci. To, że Tesla ma nas w dupie to jedno, to, że sieci zwyczajnie nie ma to drugie. Nie da się zbudować SuC gdzieś przy autostradzie bo w PL w takich miejscach nie ma zasilania. Zwykłe 4 słupki V3 to już 1MW (w teorii, w praktyce jakieś 500kW), więc to nie jest coś co da się łatwo zorganizować. A raczej Tesla nie będzie budować sieci.
I w ten sposób koło się zamyka. Zresztą to samo dotyczy planów budowy sieci ładowarek HV, które mają być szkieletem sieci TEN-T dla samochodów ciężarowych.
BTW: szczerze mówiąc to liczby podane tutaj przez
@nabrU pokazują w jakiej bańce się obracamy. Ja, będąc czytelnikiem forum i jeżdżąc często do Poznania, byłym gotów przysiąc że samochodów elektrycznych w PL jest dużo więcej niż 70 tys. A to jest promil promila wszystkich samochodów w PL (po czyszczeniu CEPIK ponoć 20 mln samych osobówek, roczny przyrost na poziomie 600 tys).