Mach-E vs. EV6 vs. Ioniq5

Makus

Pionier e-mobilności
Hejka, macie jakieś opinie co do 3 aut wymienionych w temacie? Dlaczego jedno jest lepsze od drugiego, etc.?

Podjechałem sobie „na żywca” obejrzeć dzisiaj 3 auta. Mach-E oglądałem dolemówkę w wersji GT, bardzo fajne auto, co prawda nie jestem fanem przerośniętych tabletów na środku i bardziej podobają mi się rozwiązania długich ekranów, ale przyzwyczaiłbym się. Mach-E miał fajny przeszklony dach z filtrami i ładnie obniżoną cenę (z racji że to demo). Na EV6 w wersji GT-line też mogę dostać w miarę dobrą cenę ale odstrasza mnie kablowy CarPlay - to naprawdę jakieś mega nieporozumienie. No i EV6 ma mniejszy frunk od Mach-E.
O Ioniq wiele nie powiem, bo sprzedawcy się nie chciało, wysłał do mnie kolesia który pracuje w firmie tydzień więc nic nie wie, i ogólnie zepsuł mi swoim podejściem to auto ;)
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
No muszę przyznać że sprzedawca miał wyraźnie wywalone na sprzedaż. Kolesie z KIA i Forda dużo bardziej zaangażowani.
U nas bardzo mocno zależy na kogo trafisz. Mam doświadczenia sprzed 5 lat, Trójmiasto:
- Salon Mercedesa. Nie wyglądasz jak fan twórczości Don Wasyla, albo lokalny lider smallbiznesu to nie będziemy z tobą gadać.
- Salon Kia #1 - wyjebongo. Nie masz kaszkietu, to na 100% nic u nas nie kupisz.
- Salon Kia #2 - wyjebongo. Przyjdź jak będzie jakiś tam pan sprzedawca, bo my tu za dekorację robimy.
- Salon Kia #3 - szybko, sprawnie, miło, zamówienie złożone, umowa na finansowanie podpisana w godzinę.

Nie jestem nerwowym człowiekiem, nie mam przesadnie rozbuchanego ego, nie oczekuję "obsługi premium", ale jak już chcę wydać te kilkaset tysięcy własnej cięzko zarobionej kasy, to jednak mile widziane byłoby minimum profesjonalizmu. Z drugiej strony, tych salonów jest ograniczona liczba.

Z tych, które wymieniłeś, czysto subiektywnie, to EV6. Zwyczajnie podoba mi się design, wykończenie, przestrzeń w środku. W sumie, to gdyby nie wywalone w kosmos ceny, byłby to jakiś konkurent dla tego co mam.
 

Ironeska

Fachowiec
Mialem okazję potestowac ev6 I mustanga.
Lepiej mi się wsiada i wysiada z forda, większe bagażniki, ev6 szybciej się ładuje ale jak dla mnie mniej wygodna.
Ioniq5 olewka w salonie wyszedłem z ksero folderu reklamowego.
Mercedes z drobiakami w stylu 300k pln jest się intruzem
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Pomyliło się tym państwu w wycenie i zapomnieli że Premium to oni są tylko w swoich folderach reklamowych,
Kto Ci powiedział że te 3 marki są premium?
Jak dla mnie żadna z nich, wszystkie to marki popularne.
Premium u Hyundai/Kia nazywa się Genesis.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Kia i Hyundai reklamują modele EV6 oraz Ioniq 5 jako pojazdy premium (tak też je wycenili)
Papier wszystko przyjmie, nie warto powielać bzdur.
To są po prostu auta klasy D i tak też są wycenione.

Od premium (np. BMW) są jednak mocno tańsze.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
@Ev3 rozmowy z Tobą są zabawne :) Jednego dnia ktoś porównuje auta i podaje cene - twoja odpowiedź - nie interesują mnie promocje, tylko cena regularna....

A dziś wylatujesz z EV6 poniżej 200k, gdzie cena bazowej wersji z zasiegiem < 400km to 209 :) Za auto które nie ma w sobie ładowarki indukcyjnej, do którego musisz dokupić zabezpieczenie elektroniczne.
 

Ev3

Pionier e-mobilności
@Ev3 rozmowy z Tobą są zabawne :) Jednego dnia ktoś porównuje auta i podaje cene - twoja odpowiedź - nie interesują mnie promocje, tylko cena regularna....
Jak to nie interesują mnie promocje?
Gdzieś tak napisałem?

Głównie interesują mnie promocje właśnie, a zwłaszcza realne koszty zakupu/wynajmu.
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
Kia i Hyundai reklamują modele EV6 oraz Ioniq 5 jako pojazdy premium
Teraz każdy reklamuje każde g...o jak produkt premium. Problem w tym, że nikt nie wie co to "premium" oznacza. Kilka lat temu można było się spodziewać lepszych osiągów, lepszego wyciszenia, naturalnych skór, jakichś tam bajerów typu masaż, lepsza klimatyzacja, systemy wspomagania kierowcy, lepsze zawieszenie. Dzisiaj wciąż za "premum" płaci się dużo więcej, ale nie dostaje się prawie nic w zamian.
 
Top