Moje wrażenia z jazdy próbnej

Michal

Moderator

eugtor

Posiadacz elektryka
traktuję to już jak zboczenie zawodowe żeby przetestować czy to poprawili w tej apce :D
Spróbuj edytować sposób opłaty. Ustaw Apple Pay (jak masz iPhona) - w moim przypadku to zadziałało, ale ostatni raz korzystałem z apki Orlenu ok 2 mies temu :)
 

eugtor

Posiadacz elektryka
nawet w chill mode jest za szybko (wiem czego nie lubi moja żona, to jest znacznie powyżej progu jej akceptacji)
Moja żona też się bała tej "agresywności" elektryka. Ale pojechaliśmy na test, wsiadła za kierownicę i później przyznała się że jest ok, bo da się kontrolować przyspieszenie. Teraz jeździmy w Chill, żona nie chce wysiadać z Tesli :) Dla siebie tylko ustawiłem szybkie przyłączenie trybów jazdy na lewą rolkę bo czasami korzystam z Standard ;)
 

blazej

Pionier e-mobilności
Najgorzej jak przesiadasz się z auta do auta. Nie wyobrażam sobie np. jeździć jakimś wolnossącym Japońcem w tym samym czasie i Teslą 3 LR w trybie Standard. Prawie w bramę u rodziców przypieprzyłem, jak się przesiadłem po trasie Hondą do Tesli. Jak się jeździ tylko Teslą, to tryb Standard jest bardzo przyjemny - muskasz gaz i spokojnie panujesz nad autem.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Spróbuj edytować sposób opłaty. Ustaw Apple Pay (jak masz iPhona) - w moim przypadku to zadziałało, ale ostatni raz korzystałem z apki Orlenu ok 2 mies temu :)
Próbowałem już zmieniać między Apple Pay a kartą MasterCard - podjadę z ciekawości teraz na inną stację
 

piotrpo

Pionier e-mobilności
nawet jakbym chciał, to nie da rady pocisnąć
Przesadzasz, że nie da rady. Do takiej dynamiki w mieście, to bardziej niż przyśpieszenie przydaje się napęd na 4 koła i brak skrzyni biegów. No i plus EV jest taki, że nawet jadąc bardziej dynamicznie, tego nie słychać.
Z czystej ciekawości ile w chill jest do 100 w perf.?
 
Top