Bronek
Pionier e-mobilności
Pamietam jakie zadowolenie wywołała możliwość oglądania klipow na tablecie auta. Wcześniej trzeba bylo wyjmować pamięć i czytać zewnętrznym programem, a ten był niedoskonały.
Podglądu z bocznych też nie od razu dano itd,
Jesli to tak specjalnie planowane, to szacun za strategię
Jeśli to zdobycz techniczno technologiczna, to szacun za chęci i pracę.
Który samochód, marka tak robił?. Teraz dopiero próbują, ale brak wizji i innowacyjności spojrzenia powoduje kłopoty aby nawet odczytać zwykłe dane.
Potężny np. Nissan, ma to w tyłku lub nie potrafi.
Pytanie o pierdzenie i po co w aucie np. Netfix jest tego dowodem. Po co? To jedno z głupszych pytań, dla rozwoju i postępu
Podglądu z bocznych też nie od razu dano itd,
Jesli to tak specjalnie planowane, to szacun za strategię
Jeśli to zdobycz techniczno technologiczna, to szacun za chęci i pracę.
Który samochód, marka tak robił?. Teraz dopiero próbują, ale brak wizji i innowacyjności spojrzenia powoduje kłopoty aby nawet odczytać zwykłe dane.
Potężny np. Nissan, ma to w tyłku lub nie potrafi.
Pytanie o pierdzenie i po co w aucie np. Netfix jest tego dowodem. Po co? To jedno z głupszych pytań, dla rozwoju i postępu
Last edited: