TESLA AKTUALIZACJE

Bronek

Pionier e-mobilności
Pamietam jakie zadowolenie wywołała możliwość oglądania klipow na tablecie auta. Wcześniej trzeba bylo wyjmować pamięć i czytać zewnętrznym programem, a ten był niedoskonały.
Podglądu z bocznych też nie od razu dano itd,
Jesli to tak specjalnie planowane, to szacun za strategię
Jeśli to zdobycz techniczno technologiczna, to szacun za chęci i pracę.
Który samochód, marka tak robił?. Teraz dopiero próbują, ale brak wizji i innowacyjności spojrzenia powoduje kłopoty aby nawet odczytać zwykłe dane.

Potężny np. Nissan, ma to w tyłku lub nie potrafi.
Pytanie o pierdzenie i po co w aucie np. Netfix jest tego dowodem. Po co? To jedno z głupszych pytań, dla rozwoju i postępu
 
Last edited:

JareG

Pionier e-mobilności
Ja tam się cieszę, że jest taka Tesla (choć na chwilę obecną to nie jest auto dla mnie) - bo gdyby nie ona, to cała reszta bandy motoryzacyjnej nadal bawiłaby się latarkami..

Pozdrawiam
 

Relevant

Fachowiec
Ja tam się cieszę, że jest taka Tesla (choć na chwilę obecną to nie jest auto dla mnie) - bo gdyby nie ona, to cała reszta bandy motoryzacyjnej nadal bawiłaby się latarkami..
Będę bronił wbudowanej w samochód latarki z BMW serii 7:
1634292258953.png

W Tesli muszę wozić wolnorynkową latarkę jak jakiś plebs. Z parasolem to samo.

Można mieć i pierdzenie, i podgląd na żywo, i latarkę i parasol. Kapitalizm FTW.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Dawno nie korzystalem z Android Auto, ale akurat pojechalem Nissanem Leafem i byłem pozytywnie jego rozwojem zaskoczony. Podkasty, maile, smsy i asystent, mapa itd ...
Mam go od czasów, gdy u nas tylko był z nieoficjalnynch źrodeł i szkoda, ze Tesla się boczy na niego. Korzystam sporadycznie więc mam opinie, jak ktos kto spotyka kogoś po 10 latach a nie codziennie.
Kontakt z Asystentem a kontakt glosowy z Teslą to przepaść. Niestety tu Tesla ma nas w nosie i odstaje. A i wycieraczki są w dalszym ciągu na poziomie komend.
 

danielm

Pionier e-mobilności
Dawno nie korzystalem z Android Auto, ale akurat pojechalem Nissanem Leafem i byłem pozytywnie jego rozwojem zaskoczony. Podkasty, maile, smsy i asystent, mapa itd ...
Mam go od czasów, gdy u nas tylko był z nieoficjalnynch źrodeł i szkoda, ze Tesla się boczy na niego. Korzystam sporadycznie więc mam opinie, jak ktos kto spotyka kogoś po 10 latach a nie codziennie.
Kontakt z Asystentem a kontakt glosowy z Teslą to przepaść. Niestety tu Tesla ma nas w nosie i odstaje. A i wycieraczki są w dalszym ciągu na poziomie komend.
w czwartek jechałem z serwisu z warszawy do bydgoszczy i byłem prze zadowolony z działania wycieraczek, również po zmierzchu. do czasu aż przestało padać a wycieraczki równomiernie miarowo po suchym, jakby się uparły działać na jedynce a nie na auto :)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Też to mialem kilka dni temu

Aby dobić Teslę, Muska... Po złości dodam, że Nissan jedzie ciuchute;ko, mięciutko milusio.

Tylko zapominając że to LEAF, tak jadąc sobie na autopilocie, walnął bym w barierę przy 125 km/h
 
Last edited:
Top