Tesla po wakacjach

kaktus

Posiadacz elektryka
Nigdzie nie znalazłem odpowiedzi wiec zapytam tutaj najwyżej mnie wyśmiejecie czym się różni w tesli podstawowy autopilot od tempomatu aktywnego ? czego nie ma tempomat ?
Tempomat nie utrzymuje cie na pasie ruchu.
 

Wezu72

Zadomawiam się
Czyli jeśli dobrze rozumiem na tempomacie jest awaryjne korygowanie a na autopilocie jest porostu komfortowe prowadzanie ? Czy po prostu to był fake? I w tempomacie po opuszczeniu pasa nic sie nie dzieje
 

zibizz1

Pionier e-mobilności

Wezu72

Zadomawiam się
Autopilot trzyma się cały czas pasa. Tempomaty tylko trzeba prędkość i odległość. Natomiast nawet bez tempomatu gdy zjeżdżasz to samochód może odbić zebys nie zjechał do rowu, to jest jeszcze cos innego niz autopilot i tempomat i te funkcje da sie dezaktywować, żeby tylko ostrzegał bez ruszania kierownicą.
Ok teraz już ok… dzięki za wyjaśnienie
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Nie SEXY buttons, a wystarczy sam SEXY Commander. Mam, polecam to aktywowanie po zmianie pasa, działa szybko (sam ustawiasz czas reakcji).
Heh, zamówiłem dziś zestaw SEXY Commander z 4 SEXY Buttons - głównie ze względu na automatyczną aktywację autopilota po zmianie pasa :) No i podgrzewanie baterii mnie skusiło - przy okazji pytanie, czy system daje jakąś informację, że bateria się już przygotowała do szybkiego ładowania, czy tak na czuja to trzeba aktywować i wyłączać ?
 

nabrU

Moderator
No i podgrzewanie baterii mnie skusiło - przy okazji pytanie, czy system daje jakąś informację, że bateria się już przygotowała do szybkiego ładowania, czy tak na czuja to trzeba aktywować i wyłączać ?

Przecież oryginalnie nawet Tesli Ci nie mówi, że bateria jest przygotowana. W S3XY app będziesz miał widok temperatury w przycisku podgrzewania i potrzeba optymalnie jakieś 50-55*C (o ile dobrze pamiętam).
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Przecież oryginalnie nawet Tesli Ci nie mówi, że bateria jest przygotowana. W S3XY app będziesz miał widok temperatury w przycisku podgrzewania i potrzeba optymalnie jakieś 50-55*C (o ile dobrze pamiętam).
Tak, wiem, że nie mówi, ale zakładam, że jakoś system to kontroluje i wie kiedy włączyć i wyłączyć. A nie chciałbym przypadkowo 'zagotować" baterii ;) A ta temp baterii w przycisku podgrzewania jest widoczna cały czas, czy tylko podczas procesu podgrzewania ?

Edit - właśnie sobie przypomniałem, że Tesla wyświetla przecież komunikat, że przygotowuje baterię do szybkiego ładowania, na pomarańczowo, przy wskazówkach nawigacji o ile dobrze pamiętam.
 
Last edited:

nabrU

Moderator
A ta temp baterii w przycisku podgrzewania jest widoczna cały czas, czy tylko podczas procesu podgrzewania ?

Temperature widać cały czas niezależnie czy masz włączone podgrzewanie czy nie.

Poniżej brak grzania:

1727961261805.png

A poniżej grzeje (piorunek):

1727961286287.png
 
Top