Zmiana cen za ładowanie na SuC w Polsce

ELuk

Pionier e-mobilności
Byłem ostatnio m.in. we Francji, a tam rozpiętość cen za paliwa od 1,6 do ponad 2 Euro.
Więc u nas jest zdecydowanie tanio.
A za kWh na superchargerach było 0,3-0,45 euro.
 

cooler

Pionier e-mobilności
smuteczek, tymczasem pb95 juz ponizej 6 zl mozna znalezc :(
A ze mnie się smieli że ja trasy ICE wolę jeździć bo auto wygodniejsze no i zasięg na 5h jazdy autostradą. Jeszcze trochę i będę dodawał że jest taniej 3.5 V6 jeździć niż Teslą model 3 hehehe :)
Daliśmy się zrobić na tanią jazdę BEV, nie ma co.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
A ze mnie się smieli że ja trasy ICE wolę jeździć bo auto wygodniejsze no i zasięg na 5h jazdy autostradą. Jeszcze trochę i będę dodawał że jest taniej 3.5 V6 jeździć niż Teslą model 3 hehehe :)
Daliśmy się zrobić na tanią jazdę BEV, nie ma co.
Marudzisz, zrobilem teraz prawie 800km za 205zl
Trzeba tylko czasem zakombinowac, i naladowac taniej
 

Marcel232

Fachowiec
A ze mnie się smieli że ja trasy ICE wolę jeździć bo auto wygodniejsze no i zasięg na 5h jazdy autostradą. Jeszcze trochę i będę dodawał że jest taniej 3.5 V6 jeździć niż Teslą model 3 hehehe :)
Daliśmy się zrobić na tanią jazdę BEV, nie ma co.
Wyjazd ICE do Chorwacji. Jazda raczej przepisowa. Wynik rewelacja jak na 6,4 V8 i 492 kuca.
W przyszłym tygodniu jedziemy TMYP na Grossglockner i do….Chorwacji. W sumie z nudów i żeby mieć porównanie jak to sie EV podróżuje.
IMG_7684.jpeg043641ca-cbef-4bab-b5cd-175245d824ed.jpeg
 

cooler

Pionier e-mobilności
Marudzisz, zrobilem teraz prawie 800km za 205zl
Trzeba tylko czasem zakombinowac, i naladowac taniej
Teraz :) A ceny elektronów nie idą w dobrą stronę, w odróżnieniu od weglowodorów. I to wszystko bez handlu z Rosją...
 

solik

Pionier e-mobilności
A ze mnie się smieli że ja trasy ICE wolę jeździć bo auto wygodniejsze no i zasięg na 5h jazdy autostradą. Jeszcze trochę i będę dodawał że jest taniej 3.5 V6 jeździć niż Teslą model 3 hehehe :)
Daliśmy się zrobić na tanią jazdę BEV, nie ma co.
w sumie racja ale zalezy od stylu jazdy

ja na trasy dluzsze niz 300km jezdze 1-2x w roku, jako daily jezdze po duzym miescie i pod miastem gdzie spalanie 250-300 konnej (odpowiednik sr+) benzyny w automacie kosztowo nadal wychodzi 2-3x wiecej niz w tm3

mysle ze takie uzytkowanie ma wiekszosc osob, malo kto regularnie robi trase z krakowa do gdanska :)
 

nabrU

Moderator
Wyjazd ICE do Chorwacji. Jazda raczej przepisowa. Wynik rewelacja jak na 6,4 V8 i 492 kuca.
W przyszłym tygodniu jedziemy TMYP na Grossglockner i do….Chorwacji. W sumie z nudów i żeby mieć porównanie jak to sie EV podróżuje.

3025km / 37h daje jakieś 81 km/h prędkości średniej :p
Jak widać przy 69km/h 'żre' 14l/ 100km, więc ja podziękuję
Mnie przy średniej 110 km/h przy pokonaniu 6500km po Europie wyszło 144Wh/km, szczegóły tutaj: https://forum.elektrowoz.pl/threads/wycieczka-zasugerujcie-ciekawe-miejsca.6651/page-9#post-172579
 

cooler

Pionier e-mobilności
w sumie racja ale zalezy od stylu jazdy

ja na trasy dluzsze niz 300km jezdze 1-2x w roku, jako daily jezdze po duzym miescie i pod miastem gdzie spalanie 250-300 konnej (odpowiednik sr+) benzyny w automacie kosztowo nadal wychodzi 2-3x wiecej niz w tm3

mysle ze takie uzytkowanie ma wiekszosc osob, malo kto regularnie robi trase z krakowa do gdanska :)
Ja prawie co tydzień latam trasy Teslą 200-300km+ w jedną stronę, kierunki Gdańsk, Kraków, Suwałki i Białystok, (w tygodniu trochę krótsze typu termy Uniejów) ale to tylko dlatego że wszędzie tam mam prąd za darmo lub bardzo tanio...
Gdybym miał ładować się na Orlenie lub GW to już jest porównywalnie z moim drugim co do ekonomiczności autem VW Polo, który przy 140km/h GPS zjada ok 6l/100km. Przy cenie ok 6zł/l to już jest nie do pobicia z ładowaniem w trasie DC.
Mało tego, przy cenach ponad 3PLN/kWh (GW, Powerdot etc) to już taniej wychodzi Sienna...
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ja prawie co tydzień latam trasy Teslą 200-300km+ w jedną stronę, kierunki Gdańsk, Kraków, Suwałki i Białystok, (w tygodniu trochę krótsze typu termy Uniejów) ale to tylko dlatego że wszędzie tam mam prąd za darmo lub bardzo tanio...
Gdybym miał ładować się na Orlenie lub GW to już jest porównywalnie z moim drugim co do ekonomiczności autem VW Polo, który przy 140km/h GPS zjada ok 6l/100km. Przy cenie ok 6zł/l to już jest nie do pobicia z ładowaniem w trasie DC.
Mało tego, przy cenach ponad 3PLN/kWh (GW, Powerdot etc) to już taniej wychodzi Sienna...
No wlasnie, co z twoja toyota ? Zjechala do kraju ? Naprawiona ?
 
Top