Model 3 performance właśnie dropnął

swistak

Posiadacz elektryka
Ponieważ zamówiłem hak, to czekałem z tematem do momentu aż serwis mobilny zdemontuje zderzak i zobaczymy jak to wszystko wygląda pod spodem. Dziś przyjechał pan montować hak. Zdjął zderzak i totalny szok - nic się nie urwało, nie wygięło, nie pękło. Czyli takie uderzenie jak na filmie nie spowodowało kompletnie żadnych uszkodzeń, nawet lakier się nie zarysował, kompletnie niewiarygodne. Swoją drogą aluminiowa belka zderzak jest naprawdę potężnym elementem. Przy montażu zderzaka pan mobilny wypozycjonował go dokładnie i jest idealnie. Swoją drogą byłem pod wrażeniem, jak ładnie wszystkie ukryte elementy są wykona i zamontowane, naprawdę wysoki poziom kultury technicznej Tesli. To samo można powiedzieć o mobilnym - bardzo czysta praca, użycie odpowiednich narzędzi do wykonywanych czynności, w tym klucza dynamometrycznego co jest raczej rzadkie wśród mechaników. Super, ocena 10/10 :)
Miło się to czyta. Moje 4 lata doświadczenia z serwisem VW to jest po prostu tragedia. Długo by tu pisać.
1/10 może być za wysoką oceną. A ja naprawdę jestem cierpliwy i tolerancyjny.

A tutaj potem przychodzi odbiór auta z Tesli, idealnie, szybko (10 minut), super ludzie, sprawnie bez niespodzianek. I małą prośbę zrealizowali.
 

kswad12

No to z prądem
Ponieważ zamówiłem hak, to czekałem z tematem do momentu aż serwis mobilny zdemontuje zderzak i zobaczymy jak to wszystko wygląda pod spodem. Dziś przyjechał pan montować hak. Zdjął zderzak i totalny szok - nic się nie urwało, nie wygięło, nie pękło. Czyli takie uderzenie jak na filmie nie spowodowało kompletnie żadnych uszkodzeń, nawet lakier się nie zarysował, kompletnie niewiarygodne. Swoją drogą aluminiowa belka zderzak jest naprawdę potężnym elementem. Przy montażu zderzaka pan mobilny wypozycjonował go dokładnie i jest idealnie. Swoją drogą byłem pod wrażeniem, jak ładnie wszystkie ukryte elementy są wykona i zamontowane, naprawdę wysoki poziom kultury technicznej Tesli. To samo można powiedzieć o mobilnym - bardzo czysta praca, użycie odpowiednich narzędzi do wykonywanych czynności, w tym klucza dynamometrycznego co jest raczej rzadkie wśród mechaników. Super, ocena 10/10 :)
Czyli mówisz ze 500kg uciągu i 25kg pionowego nacisku to tylko homologacyjny bełkot? :D
Zastanawiam się nad zamówieniem haka, ale bagażnik rowerowy + 2 rowery to minimum 35 kg pionowego nacisku
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Czyli mówisz ze 500kg uciągu i 25kg pionowego nacisku to tylko homologacyjny bełkot? :D
Zastanawiam się nad zamówieniem haka, ale bagażnik rowerowy + 2 rowery to minimum 35 kg pionowego nacisku
Uciąg generalnie nie interesuje mnie w ogóle, bo mam zamiar używać haka tylko pod bagażnik rowerowy. Te 25 kg nacisku na kulę jest faktycznie zastanawiające, z czego ono wynika. Sama belka haka, jej mocowanie, no i sam hak wyglądają solidnie jak każdy inny markowy hak. Spróbujemy, zobaczymy co się wydarzy, choć nie bardzo potrafię sobie wyobrazić co by się miało wydarzyć, skoro w pozostałych modelach HL jest zdaje się 1 tona uciągu i 75 kg nacisku pionowego. A zarówno hak jak i nadwozie auta są identyczne.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Uciąg generalnie nie interesuje mnie w ogóle, bo mam zamiar używać haka tylko pod bagażnik rowerowy. Te 25 kg nacisku na kulę jest faktycznie zastanawiające, z czego ono wynika. Sama belka haka, jej mocowanie, no i sam hak wyglądają solidnie jak każdy inny markowy hak. Spróbujemy, zobaczymy co się wydarzy, choć nie bardzo potrafię sobie wyobrazić co by się miało wydarzyć, skoro w pozostałych modelach HL jest zdaje się 1 tona uciągu i 75 kg nacisku pionowego. A zarówno hak jak i nadwozie auta są identyczne.
Zwykły HL ma 55kg nacisku:
 

cooler

Pionier e-mobilności
Miło się to czyta. Moje 4 lata doświadczenia z serwisem VW to jest po prostu tragedia. Długo by tu pisać.
1/10 może być za wysoką oceną. A ja naprawdę jestem cierpliwy i tolerancyjny.

A tutaj potem przychodzi odbiór auta z Tesli, idealnie, szybko (10 minut), super ludzie, sprawnie bez niespodzianek. I małą prośbę zrealizowali.
Z tym serwisem to bym nie przesadzał, ja mam już kilkadziesiąt wizyt za sobą i wiele rzeczy poprawiane wielokrotnie a parę rzeczy spartolone przy okazji naprawy innych.

Co do haka to niby wygląda to fajnie, ale jak co do czego to nie jest tak różowo, elektryka ssie
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Z tym serwisem to bym nie przesadzał, ja mam już kilkadziesiąt wizyt za sobą i wiele rzeczy poprawiane wielokrotnie a parę rzeczy spartolone przy okazji naprawy innych.

Co do haka to niby wygląda to fajnie, ale jak co do czego to nie jest tak różowo, elektryka ssie
To było moje pierwsze zetknięcie z serwisem mobilnym - wypadło nad wyraz pozytywnie. Będę miał inne doświadczenia, to też nie omieszkam wspomnieć 🤗
 

solik

Pionier e-mobilności
Z tym serwisem to bym nie przesadzał, ja mam już kilkadziesiąt wizyt za sobą i wiele rzeczy poprawiane wielokrotnie a parę rzeczy spartolone przy okazji naprawy innych.

Co do haka to niby wygląda to fajnie, ale jak co do czego to nie jest tak różowo, elektryka ssie
zalezy od technika, kazdy rejon ma swojego, juz nie jezdzi jeden po calym kraju :)
 

eugtor

Posiadacz elektryka
zalezy od technika, kazdy rejon ma swojego, juz nie jezdzi jeden po calym kraju :)
Też miałem serwis mobilny (skrzypiące oparcie fotela) - premiły pan, naprawa z pogadankami w 10 min.
 
Top