Model 3 performance właśnie dropnął

zibizz1

Pionier e-mobilności
w ładowarce i w aucie
w ładowarce(DC) ALBO w aucie(AC w ładowarce pokładowej). Straty sa tym większe im większa moc ale sporo tez autobzużywa w trakcie ładowania, im dłuższe ładowanie tym więcej. Grzanie baterii, chłodzenie, czy też samo wybudzenie przy AC
 
Ładowałem się kilka dni temu na dworcu PKP w Gdyni - AC 10 kW
Zapłaciłem za 40 kWh, a do baterii weszło 38 kWh, czyli strata to 5%.
Auto było zaparkowane, ładowało się 4h, bez włączonego sentry mode (nie włącza się przy baterii <20% i niestety po przekroczeniu tego progu w trakcie ładowania już się samo nie załącza).
 

Jeffero

Zadomawiam się
Ładowałem się kilka dni temu na dworcu PKP w Gdyni - AC 10 kW
Zapłaciłem za 40 kWh, a do baterii weszło 38 kWh, czyli strata to 5%.
Auto było zaparkowane, ładowało się 4h, bez włączonego sentry mode (nie włącza się przy baterii <20% i niestety po przekroczeniu tego progu w trakcie ładowania już się samo nie załącza).
Po podpięciu do ładowarki możesz od razu odpalić sentry z powrotem, z samochodku lub z apki. Nawet gdy masz jeszcze poniżej 20%.
 

Art79mod

Zadomawiam się
ja miałem mieć wymienione opony 16 sierpnia, dziś profilaktycznie napisałem do serwisu, czy aby na pewno mają te opony, żeby na darmo nie jechać 600 km.No i oczywiście nie mają, kolejny termin 6 września ...więc na wakacje jadę na telepiących się kołach ... jestem zachwycony …
Mnie powiedzieli że nowe opony to raczej koniec października - więc i tak masz ciekawy termin
 

kower

Fachowiec
Wczoraj serwisant powiedział, że opony z nowej rewizji, które rozwiązują problem, nie są jeszcze produkowane. Termin to podobno listopad.
 

Art79mod

Zadomawiam się
To już chyba zimowe będą potrzebne bardziej. Kupujecie całe koła 19”? Zgodnie z homologacją?
 

matspy

Nowy na Forum
To już chyba zimowe będą potrzebne bardziej. Kupujecie całe koła 19”? Zgodnie z homologacją?
Ja chyba pójdę w aftermarketowe felgi np. jr sl04. Najchętniej bym do tego wziął całoroczne, bo zimy takie se w moich okolicach, ale do tych rozmiarów homologowanych ciężko znaleźć cokolwiek. Ktoś ma doświadczenie z uniwersalnymi w takim rozmiarze?
 

gizmen

Nowy na Forum
Dziś jestem po serwisie po 3500 km. Bardzo miła obsługa. Jak się okazało 3 opony do wymiany - termin podobno październikowy - ale wyważyli więc i tak lepiej niż było. A najgorzej i tak nie było. Fajnie że mają maszynę Huntera w Katowicach. W podobnej sytuacji przy ioniq5 musiałem robić z własnych środków - test drogowy, wyważanie.
No to fajnie ze Ci sie udalo. Dziwne ze 3 opony bo bedziesz mial nie rowny bieznik.
Ja bylem wczoraj w serwisie i twierdza ze u mnie bicie jest w normie grrr.

Stany klienta: Inne · Hałas i drgania - Dzień dobry,
dodatkowo chce zgłosić problem z biciem ze
strony układu jezdnego i dużym hałasem
pochodzącego prawdopodobnie od opon. Podczas
jazdy wyczuwalne są drgania na kierownicy.
Drgania czuć najbardziej przy prędkości około
140km. Mam odczucie ze drgania są przenoszone
też z tylnich koł. Co do hałasu to od prędkości
około 110km w górę auto zaczyna strasznie buczeć.
Jest to mega uciążliwe. Buczenie jest głośniejsze
niż szum powietrza :(
Sprawdzono pojazd w teście drogowym do prędkości 140km/h. Hałas w
tym modelu opon występuję w każdym Modelu 3 Performance. Drgania
które występują na układzie kierwoniczym generowane są przez opony.
Sprawdzono koła i wartości mieszczą się w granicach producenta.
Naprawa: Front Suspension Noise Diagnosis 0.96 650.00
Naprawa: Perform Post-Repair Validation Test Drive 0.30 650.00
Typ Zapłaty: Rectification

Chyba najbardziej mnie boli i wkurza temat buczenia ktory sie zaczyna gdzies przy predkosci 110km/h w gore.

Wymienili mi tez kierownice bo mialem problem z prawym guzikiem. Niestety mam wrazenie ze jest gorzej niz bylo
 

6a8

Posiadacz elektryka
Jak ktoś będzie w serwisie z podobnymi sprawami, to niech może spróbuje wyciągnąć jakie są te granice poprawności wg. producenta ?
 

TomRS

Pionier e-mobilności
No to trochę jednak grzmotnął, na nagraniu wydaje się, że nawet trochę pokrywa bagażnika z ramką i tablicą oberwała. Zapewne więcej będzie widać po zdjęciu zderzaka.

Ponieważ zamówiłem hak, to czekałem z tematem do momentu aż serwis mobilny zdemontuje zderzak i zobaczymy jak to wszystko wygląda pod spodem. Dziś przyjechał pan montować hak. Zdjął zderzak i totalny szok - nic się nie urwało, nie wygięło, nie pękło. Czyli takie uderzenie jak na filmie nie spowodowało kompletnie żadnych uszkodzeń, nawet lakier się nie zarysował, kompletnie niewiarygodne. Swoją drogą aluminiowa belka zderzak jest naprawdę potężnym elementem. Przy montażu zderzaka pan mobilny wypozycjonował go dokładnie i jest idealnie. Swoją drogą byłem pod wrażeniem, jak ładnie wszystkie ukryte elementy są wykona i zamontowane, naprawdę wysoki poziom kultury technicznej Tesli. To samo można powiedzieć o mobilnym - bardzo czysta praca, użycie odpowiednich narzędzi do wykonywanych czynności, w tym klucza dynamometrycznego co jest raczej rzadkie wśród mechaników. Super, ocena 10/10 :)
 
Top