Model 3 performance właśnie dropnął

kower

Fachowiec
A myslales ze ile jest 8-12% jest zawsze… dodaj do tego ze pewnie siedziales w aucie wiec 2kW tez poszlo :)
Na Lućmierzu jest dość spoko restauracja, więc całą godzinę tam siedzieliśmy. Climate włączone na ostanie 20 minut, overheat protection się nie włączyło (24° akurat były).
Dzięki za naprowadzenie, chociaż te 9kWh straty wydawało się dość wysokie, jak pisał TomRS.
 

Michal

Moderator
Moim zdaniem oni tam jako delivered podają teraz w ogóle ile pobrali z sieci, a nie dostarczyli do auta, więc masz straty też na transformatorach w szafie.
 

lvlthn

Pionier e-mobilności
Nigdy nie próbowałem tego gdzieś odczytać czy zmierzyć, po prostu wydawało mi się, że 2-3% max. Ciekaw jestem pierwszego rachunku za prąd w takim razie 😆
Straty na AC są dużo mniejsze.
Im szybciej ładujesz, tym więcej strat w postaci ciepła(to może być na + lub nie)
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Straty na AC są dużo mniejsze.
Im szybciej ładujesz, tym więcej strat w postaci ciepła(to może być na + lub nie)
A na AC im wolniej ładujesz tym więcej auto zużyje podczas ładowania bo nie śpi. Przy 1.4kW zje nawet ponad 15%
 

eimi

Pionier e-mobilności
Na AC 11kw mam 7% strat z okresu pół roku. Na dc czasem mam 2%. Zależy od wielu czynnikow. Generalnie >97% sprawność na przetwarzaniu to bardzo dobry wynik ale masz minimum 2 takie miejsca podczas ładowania bo w ładowarce i w aucie
 
Top