Model 3 performance właśnie dropnął

lvlthn

Pionier e-mobilności
I paradoks, bateria się nie przegrzewała, ani napęd.


Co prawda było dużo żółtej flagi ale to nie zmienia faktu że jak cisnął to chłodzenie działało jak potrzeba.

Mischa albo trafił na felerny model albo było tak gorąco że chłodzenie nie wyrabiało.

*EDIT* a jednak na koniec się spocił samochód
 
Last edited:

TomRS

Pionier e-mobilności
I paradoks, bateria się nie przegrzewała, ani napęd.


Co prawda było dużo żółtej flagi ale to nie zmienia faktu że jak cisnął to chłodzenie działało jak potrzeba.

Mischa albo trafił na felerny model albo było tak gorąco że chłodzenie nie wyrabiało.
To jest to samo auto. Zmienił tylko hamulce i zmniejszył (albo wyłączył) rekuperację W tygodniu ma być film z Charoudinem za kierownicą.
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Z ciekawostek - pojechałem dziś swoim autem sprawdzić geometrię, tak z czystej ciekawości. Nie było tragicznie, w sumie tylko zbieżność lekko poza zakresem, pochylenia w normie, aczkolwiek różnica lewa-prawa dosyć spora. Trochę mnie i nie tylko mnie zadziwiła jednak procedura regulacji pochyleń tylnych kół. Zwykle jest to jedna śruba z mimośrodem, której w Tesli nie ma. Tutaj jest to rozwiązane dosyć dziwnie, bo są jakby trzy składowe tej regulacji. Nie będę tutaj się rozpisywał, w każdym razie warto zajrzeć do service manual i pokazać to mechanikowi, bo inaczej stwierdzi, że się nie da lub nie wykorzysta pełnych możliwości regulacji. Rozwiązanie dość dziwaczne i w sumie regulacja bardziej czasochłonna.
 

kaktus

Posiadacz elektryka
Z ciekawostek - pojechałem dziś swoim autem sprawdzić geometrię, tak z czystej ciekawości. Nie było tragicznie, w sumie tylko zbieżność lekko poza zakresem, pochylenia w normie, aczkolwiek różnica lewa-prawa dosyć spora. Trochę mnie i nie tylko mnie zadziwiła jednak procedura regulacji pochyleń tylnych kół. Zwykle jest to jedna śruba z mimośrodem, której w Tesli nie ma. Tutaj jest to rozwiązane dosyć dziwnie, bo są jakby trzy składowe tej regulacji. Nie będę tutaj się rozpisywał, w każdym razie warto zajrzeć do service manual i pokazać to mechanikowi, bo inaczej stwierdzi, że się nie da lub nie wykorzysta pełnych możliwości regulacji. Rozwiązanie dość dziwaczne i w sumie regulacja bardziej czasochłonna.
Możesz wskazać odpowiedni fragment w service manual?
 

TomRS

Pionier e-mobilności
Możesz wskazać odpowiedni fragment w service manual?
jasne


Adjust Rear Camber​


na pierwszym rysunku jest śruba która w większości aut jest na mimośrodzie i całą regulację wykonuje się tą śrubą. Ale w Tesli mimośrodu nie ma, więc tak naprawdę regulujesz tylko luzami montażowymi, które mogą okazać się niewystarczające. I wtedy należy skorzystać ze śrub pokazanych na kolejnych rysunkach. W sumie proste, ale upierdliwe. Zbieżność zrobili po bożemu.

BTW - wiedzieliście, że Tesla ma aktywna żaluzję nawiewu powietrza na chłodnicę ? Jak stał na regulacji geo to dopiero to zauważyłem.

 
Last edited:
Top