Model 3 performance właśnie dropnął

6a8

Posiadacz elektryka
Więc mam jedną dobrą informację - dostanę 4 nowe opony, jakoś wewnętrznie w to nie wierzyłem, a tu taka miła niespodzianka 🤗 Jakby nie ta przygoda ze zderzakiem , to byłby bardzo pozytywny dzień. Szacun dla serwisu za profesjonalne podejście do problemu 👍
Oby tylko były dobre :)
 

Art79mod

Zadomawiam się
Tak opowiem - moja ma już 3 tygodnie i 2300 km przejechane. Co ciekawe opony przestały bić i kierownica wibrować po ok 1500 km. Musiałem usunąć moje zgłoszenie serwisowe co do wyważania. Więc ogólnie jestem bardziej teraz zadowolony z jazdy niż zaraz po odbiorze. Muszę też przyznać, że coraz częściej przełączam zawieszenie na tryb "sport". Mam wrażenie, że przy większych prędkościach lub ciasnych zakrętach (np. ostatnio droga na Szczeliniec i Zakopane") mam dużo lepsze czucie samochodu i układu kierowniczego. Wydaje mi się również, że mniej buczą opony niż jak były całkiem nowe.

Z minusów to zacząłem słyszeć przy lewym uchu jakieś skrzypienia. Chyba z tylnych plastików albo w słupku. Będę to badał. Zastanawiam się również czy jeździcie w trybie Standard czy Insane. Bo nie wiem czy auto zużywa więcej jadać spokojnie 60 km/h w trybie Insane i mniej w Standard? Czy to ma znaczenie tylko przy "przyspieszaniu" ?

Ogólnie samochód jest świetny, na zakrętach niesamowity i najlepszy jaki miałem. Nadal na dalsze podróże (ponad 1000 km) wybieram do jazdy z dziećmi Ioniq5. Ale to raczej ze względu na szybsze ładowanie i nieco większą wygodę tylnej kanapy (odchylane oparcie).

Różnica do poprzedniej "3" ki (a mam 2022 r. RWD) jest znacząca w zawieszeniu i wyciszeniu. Fotele w nowej TM3 Perf. są świetne.

Zaskakuje też zużycie - spokojnie można osiągnąć 14-15 kwh/100 km - czyli poziom Nissana Leaf'a. Przy jeździe autostradowej to 19-22 - też jest ok.
W wersji RWD udawało się natomiast żonie zrobić 9-11 kWh/100 km i 15-18 na autostradzie.
 

Attachments

  • IMG_0482.jpeg
    IMG_0482.jpeg
    1,7 MB · Liczba wyświetleń: 56
  • IMG_0480.jpeg
    IMG_0480.jpeg
    2,1 MB · Liczba wyświetleń: 55

TomRS

Pionier e-mobilności
Tak opowiem - moja ma już 3 tygodnie i 2300 km przejechane. Co ciekawe opony przestały bić i kierownica wibrować po ok 1500 km. Musiałem usunąć moje zgłoszenie serwisowe co do wyważania. Więc ogólnie jestem bardziej teraz zadowolony z jazdy niż zaraz po odbiorze. Muszę też przyznać, że coraz częściej przełączam zawieszenie na tryb "sport". Mam wrażenie, że przy większych prędkościach lub ciasnych zakrętach (np. ostatnio droga na Szczeliniec i Zakopane") mam dużo lepsze czucie samochodu i układu kierowniczego. Wydaje mi się również, że mniej buczą opony niż jak były całkiem nowe.

Z minusów to zacząłem słyszeć przy lewym uchu jakieś skrzypienia. Chyba z tylnych plastików albo w słupku. Będę to badał. Zastanawiam się również czy jeździcie w trybie Standard czy Insane. Bo nie wiem czy auto zużywa więcej jadać spokojnie 60 km/h w trybie Insane i mniej w Standard? Czy to ma znaczenie tylko przy "przyspieszaniu" ?

Ogólnie samochód jest świetny, na zakrętach niesamowity i najlepszy jaki miałem. Nadal na dalsze podróże (ponad 1000 km) wybieram do jazdy z dziećmi Ioniq5. Ale to raczej ze względu na szybsze ładowanie i nieco większą wygodę tylnej kanapy (odchylane oparcie).

Różnica do poprzedniej "3" ki (a mam 2022 r. RWD) jest znacząca w zawieszeniu i wyciszeniu. Fotele w nowej TM3 Perf. są świetne.

Zaskakuje też zużycie - spokojnie można osiągnąć 14-15 kwh/100 km - czyli poziom Nissana Leaf'a. Przy jeździe autostradowej to 19-22 - też jest ok.
W wersji RWD udawało się natomiast żonie zrobić 9-11 kWh/100 km i 15-18 na autostradzie.
U mnie ten hałas i wibracje nie przeszły, na dzień dzisiejszy mam 2,5 tys km i nadal hałasuje i wibruje. Serwis tylko potwierdził problem i 16 sierpnia mam termin na wymianę wszystkich 4 opon.
 

ml000

Zadomawiam się
Przejechane 5000 tys/km auto w innej lidze w porównaniu do poprzedniego Performance 😉
Mobilny idealnie usunął ślady na felgach po areo deklach. Ogólnie petarda z +
 

Attachments

  • 86bdde9b-f5ed-45bc-9082-a3e6e973d8f1.jpeg
    86bdde9b-f5ed-45bc-9082-a3e6e973d8f1.jpeg
    551,1 KB · Liczba wyświetleń: 60
  • IMG_4777.jpeg
    IMG_4777.jpeg
    2,7 MB · Liczba wyświetleń: 67

TomRS

Pionier e-mobilności
Przejechane 5000 tys/km auto w innej lidze w porównaniu do poprzedniego Performance 😉
Mobilny idealnie usunął ślady na felgach po areo deklach. Ogólnie petarda z +
Okolice Stelvio , pięknie :)
Odczułeś jakąś różnicę w zasięgu po demontażu dekli ? Pokaż zdjęcia całego auta z tym oklejeniem :)
 
Last edited:

ml000

Zadomawiam się
Okolice Stelvio , pięknie :)
Odczułeś jakąś różnicę w zasięgu po demontażu dekli ? Pokaż zdjęcia całego auta z tym oklejeniem :)
Tak Stelvio, dekle zdjęte na dzień dobry więc brak danych do porównania.
 

Attachments

  • 6f6fd621-f9c4-45b3-be2a-92f2d5bef66f.jpeg
    6f6fd621-f9c4-45b3-be2a-92f2d5bef66f.jpeg
    243,3 KB · Liczba wyświetleń: 47
Top