Nowy IONIQ 5 - Polska szykuje się na premierę

melex

Fachowiec
Nowe info - 30% rabatu PLUS dodatkowe 18750 przy ich finansowaniu.........
Przy ich finansowaniu opłaca się brać jedynie na własność na wieki wieków. Odmawiają przyjęć na wynajmie długoterminowym.

A tego bym nie robił patrząc na to, jak za 2-3 lata zmieni się rynek baterii, a jesteśmy chyba na etapie przyspieszonego przełomu a'na Pentium 4 / i7 Core.

Ja się cieszę z AWD, daje radę. Brak tylnej wycieraczki wkurza, tak samo jak cyfrowe lusterka ale na tylną szybę zamierzam zaaplikować niewidzialną wycieraczkę, tę z kraju kwitnącej wiśni - podobno jest "żenial".
 

p0li

Pionier e-mobilności
wiesz ja też jestem daleki od pouczania ale sytuacja w Hyundaiu jest mocno kuriozalna, nikt nie kupuje po cenach salonowych tylko każdy czeka na wyprzedaże raz w roku. przecież to się mija z celem. a celem jest sprzedaż, chyba że ja czegoś nie wiem o dzisiejszym marketingu. polityka Hyundaia ma jeden skutek, ceny są zaporowe na EV i raz w roku mamią klienta pseudo obniżkami. dla mnie to jest psychiczne. jako klient byłem niedawno w Hyundaiu i sami pracownicy czekają na wyprzedaże i to doradzają klientowi. gdybym nie chciał sprzedać samochodu to zrobiłbym jak Hyundai Polska ;) osobiście po takim traktowaniu klienta mówię wprost jak dla mnie mogą zwijać interes.
a myslisz ze czepu po wielu miesiacach slinienia sie do ioniq 6 jezdze smartem? ps - i to samo kia
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Przy ich finansowaniu opłaca się brać jedynie na własność na wieki wieków. Odmawiają przyjęć na wynajmie długoterminowym.
W jakim sensie?
A tego bym nie robił patrząc na to, jak za 2-3 lata zmieni się rynek baterii, a jesteśmy chyba na etapie przyspieszonego przełomu a'na Pentium 4 / i7 Core.

Ja się cieszę z AWD, daje radę. Brak tylnej wycieraczki wkurza, tak samo jak cyfrowe lusterka
Mam nadzieję, że to nie jest std w każdym Uniq?
 

Ev3

Pionier e-mobilności
Śpieszyć to musi się Hyundai, bo te samochody zaraz będą miały 2 lata.
Wolałbyś kupić rok młodsze auto, w podstawowym wyposażeniu, czy rocznikowo rok starsze w maksymalnym i z napędem 4x4?
Bo przy różnicy ceny rzędu 10% (oba z bateriami 77 kW( i tak wybrałbym to drugie.
Te 180-200 tys za auto większe i lepsze od TMY, wydaje się dobrą ofertą.

EV3 w jakimś sensownym wyposażeniu wychodzi podobnie, a to auto o dobry numer mniejsze i w Polsce z 4WD nie oferowane.
Podstawowe ID3 tyleż samo kosztuje.
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Z przyjemnością wrócę do tego komentarza za 2-3 lata. Jeżdżę elektrykami od ponad 7 lat. Średnio co tydzień czytam o rewolucji za 2-3 lata. Jak na razie jedyna „rewolucja” to niższe ceny. Tyle.
Niższe ceny no i szybsze ładowanie. Ale tutaj ioniq nie będzie miał się czego wstydzić przez najbliższe kilka lat.
 

vwir

Pionier e-mobilności
Niższe ceny no i szybsze ładowanie. Ale tutaj ioniq nie będzie miał się czego wstydzić przez najbliższe kilka lat.
Szybsze ładowanie? To zależy do czego porównujesz. Taką średnią dla relatywnie niedrogich samochodów (segment C) nadal jest dwadzieścia kilka minut (10-80%). Wiesz ile miał Leaf I generacji 7 lat temu? 27 minut.
 
Last edited:
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
a myslisz ze czepu po wielu miesiacach slinienia sie do ioniq 6 jezdze smartem? ps - i to samo kia
przyznam, że masz świetne rozeznanie rynku i znalazłeś bardzo fajną alternatywę. respect ;)
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
nadal jest dwadzieścia kilka minut (10-80%). Wiesz ile miał Leaf I generacji 7 lat temu? 27 minut
dodam jeszcze, że coraz więcej producentów podaje po "chińsku" czyli 20-80% co utrudnia porównanie tego parametru ale też ukrywa brak postępu w tym temacie
 

Najnowsze dyskusje

Top