Na jaki rabat można liczyć przy zakupie nowej Tesli?

Bartosz

Pionier e-mobilności
Powiedź co naprawiałeś
Klapę bagażnika, obcierała o słupek C, musieli wymienić zawias i siłownik. Popękała także masa uszczelniająca do spoin w klapie, ta którą zasmarowane są wszystkie łączenia blach jeszcze przed lakierowaniem. Widać ją jak otworzy się bagażnik, jest na każdym łączeniu nad tablicą wzdłuż, przy lampach tych w cześci klapy i wielu innych miejscach. Przez te szczeliny później może dostać się woda i zacząć wchodzić korozja od środka. Cała klapa poszła do ponownego spoinowania i lakierowania, a jak już mówimy o korozji. Lakierowali mi maskę od spodu. bo weszła korozja, tam gdzie są te czarne odbojniki. Było ją widać po ich wykręceniu. To jest oczywiście aluminium, więc to nie jest "ruda" ale korozja aluminium czyli takie pęcherze, utlenienie aluminium, chropowatość. Także licowali klamki, bo 3 były zapadnięte od nowości, ale jakoś nie mogłem się z tym zebrać. Maskę prostowali, bo krzywo leżała i takie tam drobiazgi.
 
Last edited:

Michal

Moderator
A jak już sobie tak rozmawiamy. Mam pytanie. Byłem kilka razy na SC w Poznaniu i kiedyś dość dawno temu po naładowaniu szlaban normalnie się otworzył, nie pamiętam jak długo tam stałem, ale później za każdym razem, była informacja, że czas został przekroczony i trzeba zapłacić za parkowanie na terenie City Park. Wczoraj było tak samo, ładowałem się 40 minut. Czy coś się zmieniło, czy jest jakiś sposób, żeby uniknąć tej opłaty? Bo obłożenie zwykle tam jest duże i ładowanie trwa dość długo, wczoraj szło maksymalnie trochę ponad 70kW.
30 minut parkowania jest za darmo, po przekroczeniu trzeba płacić.
 

daniel

Señor Meme Officer
Jeździłem Superbem i Octavia. Octavia ma podobną ilość miejsca w środku z tyłu, ale jest zauważalne węższa. Bagażnik w sumie na korzyść Tesli. Ale Superb jest duuuzo większy w środku - z tyłu siedzisz wygodnie niezależnie od wzrostu osoby z przodu. Bagażnik duży. Tesla jedynie rozstawem osi jest w klasie Superba. Jednocześnie jest odrobinę większa od Octavii.
O nie nie nie. W Octavii jest odczuwalnie więcej miejsca z tyłu niż w Model 3, a bagażnik to inna galaktyka. M3 ratuje to, że nie ma koła zapasowego.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Klapę bagażnika, obcierała o słupek C, musieli wymienić zawias i siłownik. Popękała także masa uszczelniająca do spoin w klapie, ta którą zasmarowane są wszystkie łączenia blach jeszcze przed lakierowaniem. Widać ją jak otworzy się bagażnik, jest na każdym łączeniu nad tablicą wzdłuż, przy lampach tych w cześci klapy i wielu innych miejscach. Przez te szczeliny później może dostać się woda i zacząć wchodzić korozja od środka. Cała klapa poszła do ponownego spoinowania i lakierowania, a jak już mówimy o korozji. Lakierowali mi maskę od spodu. bo weszła korozja, tam gdzie są te czarne odbojniki. Było ją widać po ich wykręceniu. To jest oczywiście aluminium, więc to nie jest "ruda" ale korozja aluminium czyli takie pęcherze, utlenienie aluminium, chropowatość. Także licowali klamki, bo 3 były zapadnięte od nowości, ale jakoś nie mogłem się z tym zebrać. Maskę prostowali, bo krzywo leżała i takie tam drobiazgi.
Pytanko : jak sie zalatwia body shop?
Tak z ciekawości , (odkryłem po roku zalecenie na swojej fakturze a propos szwu na progu - myślałem ze olali protokół odbioru)
 

Michal

Moderator
Pytanko : jak sie zalatwia body shop?
Tak z ciekawości , (odkryłem po roku zalecenie na swojej fakturze a propos szwu na progu - myślałem ze olali protokół odbioru)
Dzwonisz / piszesz do nich i umawiasz termin
 

daniel

Señor Meme Officer
Pytanko : jak sie zalatwia body shop?
Tak z ciekawości , (odkryłem po roku zalecenie na swojej fakturze a propos szwu na progu - myślałem ze olali protokół odbioru)
Do mnie zadzwonili sami. Jutro jadę na geometrię.
 

6a8

Posiadacz elektryka
Do mnie zadzwonili sami. Jutro jadę na geometrię.
W ramach gwarancji, czy po ?
Jakbyś mógł, to zgarnij parametry ustawiania geometrii.
 

daniel

Señor Meme Officer
W ramach gwarancji, czy po ?
Jakbyś mógł, to zgarnij parametry ustawiania geometrii.
W ramach gwarancji po naprawie zawieszenia. Zaraz po wyjechaniu z salonu po włączeniu się do ruchu na tej większej trasie na wiadukcie zaczęło mnie dziwnie mocno ciągnąć na lewo. Mam wrażenie, że kierownica nie jest ustawiona prosto, lewa rolka lekko niżej i przez to prowadzi się jak wózek w Biedronce. Da radę jeździć, ale kierownica jakby łatwiej kręciła się w lewo niż w prawo. Ciężko to opisać i sam już się zastanawiam czy nie popadam w paranoję. Zawsze lekko chodziła i dlatego jeździłem na Sport, ale była precyzyjna przynajmniej.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Łeee mobilny, jakbyś miał tyle normalnych serwisów to byłby wyczyn :).
Ja chyba mam 10 normalnych tylko od końca 2022r, bo od wtedy mam historię w apce, wcześniej też z 10 lub więcej wizyt normalnych w Ząbkach :)

Jestem w tym mistrzem :)

Więc jeżeli ktoś wcześniej jeździł czymś przez wiele lat i tylko bieżący serwis robił np raz do roku lub rzadziej, to kupując Teslę może się zdziwić.

Z kolei ktoś, kto jak np @Bronek trafiał od samego początku na ciągle psujące się auta premium, poprawia rzeczy które ja zgłaszam kątówką i pisze że się nic nie psuje :)
Chyba na tym polega ten fenomen nie psujących się lub psujących Tesli.
 
Top